موضوعات داغ

مدل‌های لوکس چندین خودروساز شامل تخفیفات جمعه سیاه می‌شوند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
دوباره جمعه سیاه از راه رسید و مردم برای خرید کالاهایی که در طول سال موفق به تهیه آن نشده‌اند تمام تلاش خود را می‌کنند. این قضیه در مورد بازار خودرو هم صدق می‌کند جایی که چندین مدل لوکس از خودروسازهای بزرگ شامل تخفیفات خیلی خوبی برای مشتریان شده‌اند.
از آلمان شروع می‌کنیم جایی که بی ‌ام‌ و تصمیم گرفته تخفیفات خیلی خوبی برای تمام مدل‌های کراس‌اوور خودش ارائه کند. مدل‌های کراس‌اوور این شرکت شامل تخفیف ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ دلاری خواهند شد. اگر صاحب خودروی رقیب بی ‌ام‌ و باشید و تصمیم بگیرید یکی از خودروهای این شرکت را بخرید شامل ۱۰۰۰ دلار تخفیف اضافه هم خواهید شد. مرسدس بنز هم برای S کلاس ۲۰۱۹ تخفیف ۱۵۰۰۰ دلاری در نظر گرفته، البته این مدل خودش خیلی گران‌قیمت است. دیگر مدل‌ها مثل GLC کلاس هم واجد شرایط تخفیف کمی شده‌اند.
در ژاپن آکورا تخفیف ۹۲۰۰ دلاری برای کرایه TLX ۲۰۲۰ در نظر گرفته است. لکسوس تخفیفی برای خرید خودروهای خودش در نظر ندارد، اما وام پنج ساله بدون سود در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. در انگلستان جگوار برای فروش مدل XF دچار مشکل شده بنابراین تخفیف خرید ۱۳۰۰۰ دلاری یا تخفیف کرایه ۱۴۵۰۰ دلاری برای آن ارائه می‌کند. هزینه کرایه جگوار F-Type هم به ۵۰۰ دلار در ماه کاهش داده شده است.
در آمریکا بهترین تخفیفات شامل مدل‌های بیوک هستند. مدل بیوک انکلیو با تجهیزات کامل شامل تخفیف ۱۱۰۰۰ دلاری می‌شود. خریداران مدل آنکور هم می‌توانند بین وام با سود صفر درصد شش ساله یا کاهش ۲۲٪ قیمت کلی یکی را انتخاب کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/4
ما هم در ایران پراید و پژو را بعد از دوسال ثبت نام و در نوبت تحویل بودن با چندین برابر قیمت و حذف آپشن هایی مثل زه روی در!!! و تاخیر بلند مدت تحویل میگیریم