موضوعات داغ

اتفاق عجیب؛ تاکنون کاهش مصرف سوخت نداشته ایم!

عکس مطلب اول
اجرایی شدن سهمیه بندی بنزین در راستای کنترل و کاهش مصرف سوخت صورت گرفت و از جمعه 24 آبان ماه، رسما بنزین در جایگاه های سوخت کشور به صورت سهمیه لیتری 1500 تومان و آزاد لیتری 3000 تومان در دسترس قرار گرفت، با این وجود سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که مصرف سوخت در حال حاضر کاهش چشمگیری به خود ندیده است!.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، سردار سیدکمال هادیانفر در پاسخ به سوالی مبنی بر اجرای طرح مصرف سوخت و نتیجه این طرح در کاهش تصادفات و تردد وسایل نقلیه، اعلام کرد که پس از اجرای این طرح فعلاً کاهش چشمگیری در مصرف سوخت دیده نمی شود و تا دو روز گذشته مصرف 105 میلیون لیتر بنزین در روز به ثبت رسیده است، در صورتی که در شرایط طبیعی این رقم در حدود 94 میلیون لیتر بود.
سردار هادیانفر در ادامه صحبت های خود افزود که در سال 96 و پس از افزایش قیمت بنزین تنها نزدیک به 3 درصد کاهش تصادفات فوتی رخ داد، یعنی حداکثر 551 نفر از تعداد جان باختگان در طول یکسال کاسته شد، اما به مرور اثربخشی خود را از دست داد و اکنون نیز زیاد امیدی نداریم که افزایش قیمت بنزین منجر به تحقق برنامه پلیس راهور مبنی بر کاهش 2 هزار نفری جان باختگان سوانح رانندگی شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/5
اگه بهانه ای نباشه برای زمزمه حذف کلی سهمیه بنزین در آینده
همونطور که چند ماه گفتن گرون نميشه، يه شبه بالا رفت
1398/9/6
اینا فقط بااینکار خواستن کسری بودجه خودشونو جبران کنن وگرنه اینا همش بهانست خدا لعنتشون کنه روز به روز مردم بدبختر و بیچاره تر میشن
1398/9/7
قرار نیست کم بشه وقتی من برای حمل ابزار کارم به محل کار نیاز دارم تا با ماشین برم که نمیتونم کاهش مصرف دلشته باشم، نمیتونم بیکار باشم. شب نون تو سفرم نمیاد، فقط با این کارشون در آمد ناچیز منو به نصف رسوندن، خیلی بی انصافیه، زندگی اجاره نشینی، نبود کار، قیمت اجناس، نمیدونم چجوری باید زنده بمونم، خدا کنه دیگه گذر کسی به بسمارستان و مریضی نیفته
1398/9/7
نه در راستای افزایش درآمد انجام شده،و کسی نگران افزایش مصرف سوخت نیست،