موضوعات داغ

فروش اقساطی دو مدل پژو پارس از روز چهارشنبه 6 آذرماه توسط ایران خودرو + جدول

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور جلب رضایت مشتریان خود، روز چهارشنبه 6 آذر ماه برنامه فروش اعتباری 2 محصول خود را از ساعت 11 صبح آغاز خواهد کرد و مشتریان می توانند در این شرایط فروش یکی از دو خودروی پژو پارس سال و یا خودروی پژو پارس موتور TU5 را خریداری کنند.
باتوجه به اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، پارس سال در رنگ متنوع با قیمت مصوب 78 میلیون و 338 هزار و 400 تومانی و با پیش پرداخت 70 میلیون و 660 هزار تومانی و همچنین خودروی پژو پارس TU5 با قیمت مصوب 84 میلیون و 718 هزار و 400 تومانی در رنگ های متنوع و پیش پرداخت 76 میلیون و 420 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که موعد تحویل تمامی آنان پس از ثبت نام و تایید نهایی تنها 30 روز کاری خواهد بود که می توانید جزییات بیشتر هر یک از آنان را در جدول زیر شاهد باشید.

فروش اقساطی دو مدل پژو پارس از روز چهارشنبه 6 آذرماه

فروش اقساطی دو مدل پژو پارس از روز چهارشنبه 6 آذرماه

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/6
وقتی 90% مبلغ فروشِ خودرو را همون اول میگیرند، دیگه چرا اسمش رو میگذارند (فروش اقساطی)؟؟؟؟ یکدفعه تمام پول رو همون اول بگیرند، کسی که 90%پول رو بتونه تهیه کنه، برای 10% باقیش هم مشکلی نداره. مشکل دقیقا همون 90% هست که ماشالله اونقدر قیمت خودروهای بی کیفیت داخلی، بالا هست که همین خودروها رو هم مردم عادی نمیتونند با این حقوقها، خریداری کنند.
1398/9/10
چون با این روش اگه اعداد رو جمع کنین میبینین حدود ۲ ملیونم از همون قیمت مصوب خودشون بیشتر میگیرن 😐
1398/9/6
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1398/9/8
من موندم این همه مسیولین کشور فرمایش میکنند که با گرانفروشی مبارزه میکنند اما همه کارشون خلاصه شده توی نرخ گوجه فرنگی و میوه ....پس چرا یقه ی ایران خودرو و سایپا رو کسی نمیگیره چرا دولت نمیتونه جلوی این دو کارخونه رو بگیره تا گرانفروشی نکنند