موضوعات داغ

قیمت نیسان قشقایی ۲۰۲۰ از ۲۳ هزار دلار شروع می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان قشقایی یا آن‌طور که در بازار آمریکا نامیده می‌شود، یعنی نیسان روگ اسپرت خودرویی است که از نظر اندازه کوچکتر از نیسان روگ یا نیسان ایکس تریل بوده، به همین دلیل قیمت ارزان‌تری هم نسبت به آن خواهد داشت. قیمت روگ اسپرت ۲۰۲۰ از ۲۳۲۴۰ دلار برای مدل S شروع می‌شود اما قیمت پایه مدل SL تمام چرخ محرک آن ۲۹۸۰۰ دلار خواهد بود. این قیمت‌ها شامل هزینه حمل و نقل ۱۰۰۰ دلاری خودرو نمی‌شوند. قیمت پایه روگ اصلی از ۲۵۳۰۰ دلار شروع می‌شود.
قیمت مدل‌های مختلف نیسان روگ اسپرت ۲۰۲۰ به شرح زیر است:
روگ اسپرت S دیفرانسیل جلو – ۲۳۲۴۰ دلار
روگ اسپرت SV دیفرانسیل جلو – ۲۴۷۵۰ دلار
روگ اسپرت SL دیفرانسیل جلو – ۲۸۴۵۰ دلار
روگ اسپرت S تمام چرخ محرک – ۲۴۵۹۰ دلار
روگ اسپرت SV تمام چرخ محرک – ۲۶۱۰۰ دلار
روگ اسپرت SL تمام چرخ محرک – ۲۹۸۰۰ دلار
نیسان ظاهر روگ اسپرت ۲۰۲۰ را نسبت به چیزی که در نمایشگاه خودرو شیکاگو رونمایی کرده بود تغییر داده است. نیسان به این کراس‌اوور نمای جلوی متفاوتی داده و طراحی چراغ‌های عقب و جلو را تغییر داده که یادآور طراحی چراغ‌های نیسان قشقایی است.
مهم‌ترین تغییر این نسخه سپر محافظتی ۳۶۰ درجه نیسان است که حالا به صورت استاندارد روی تمام مدل‌ها قرار گرفته است. این شامل ترمز اتوماتیک جلو و عقب، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم مانیتور نقاط کور و چراغ‌های جلو با نور بالای اتوماتیک است.

روگ اسپرت

روگ اسپرت

بخشی از خودرو که نیسان آن را تغییر نداده پیشرانه است که کاملا منطقی هم هست. مدل ۲۰۲۰ از همان موتور ۲ لیتری چهار سیلندر با توان ۱۴۱ اسب بخار بهره می‌برد. جعبه دنده متغیر پیوسته تنها گیربکس در دسترس است، که می‌تواند قدرت چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها را تامین کند. شاید موتور ۲.۵ لیتری نیسان آلتیما ۲۰۱۹ با توان ۱۸۸ اسب بخار گزینه مناسبی برای این مدل بود، اما بهتر است نیسان از آن موتور در یک خودروی جدید استفاده کند.
سال ۲۰۱۷ نیسان مدل قشقایی را در آمریکا عرضه و نام آن را به روگ اسپرت تغییر داد. تغییرات کم طی این چند سال باعث می‌شود نیسان همچنان بتواند با دیگر خودروسازان بازار کراس‌اوور رقابت کند. سپر محافظتی ۳۶۰ درجه نیسان باعث شده قیمت مدل جدید ۹۰۰ دلار بیشتر از مدل ۲۰۱۹ باشد، اما این‌ها ویژگی‌هایی هستند که مشتریان امروزی آن‌ها را نیاز دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد