موضوعات داغ

تاکید ایران خودرو دیزل بر آمادگی تامین نیاز حمل و نقل کشور با استفاده از توانمندی داخلی

عکس مطلب اول
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از آمادگی کامل این شرکت برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری کشور خبر داد.
مهدی یونسیان ضمن اعلام این مطلب تاکید کرد: هم‌اکنون عملیات بازسازی اتوبوس‌های شهری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و برخی از شهرها آغاز شده و این اقدام می‌تواند برای تمامی ناوگان اتوبوس شهرهای کشور به اجرا در بیاید.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل خاطرنشان کرد: در فرایند بازسازی اتوبوس‌های مستعمل شهری، قطعات و اجزاء توبوس از جمله شاسی، بدنه، موتور و گیربکس به طور کامل و دقیق بررسی شده و در صورت نیاز فرایندهای بازسازی آن به اجرا در می‌آید و در خصوص قطعات نیز در صورت نیاز، به طور کامل تعویض می‌شوند و شاهد بازسازی اساسی محصول و افزایش عمر مفید آنها برای ادامه فعالیت در ناوگان حمل و نقل شهری هستیم.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در ادامه افزود: در ایامی که نقطه تمرکز تهاجم تحریم‏های ظالمانه علیه ایران، اقتصاد کشور است تنها سنگر قابل اتکا در برابر این تحریم‌ها استقلال صنعتی است که جز با توجه واقعی به تولید ملی و تعهد عملی به الزامات اقتصادمقاومتی، ممکن و دست‏یافتنی نخواهد بود.

ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل

مهدی یونسیان افزود: ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری، راهبرد اساسی شرکت را بر مصون‌سازی اقتصاد خود از تحریم و تکیه دائمی بر منابع و توانمندی‏های داخل کشور قرار داده‌ایم و بر این اساس در شرکت ایران خودرو دیزل، آمادگی کامل برای تامین محصولات تجاری مورد نیاز سازمان‌های داخلی را با برخورداری از توان داخلی و زنجیره تامین کامل، مانند موتور گیربکس، محور و.. در داخل کشور داریم. ما در گذر از محدودیت‌های موجود، درمیان شرکت‌های خودروساز تجاری داخلی، پیشتاز بوده و برنامه‌ریزی و اقدام لازم برای قطع کامل نیاز به قطعات CKD از منابع خارجی را تا حدود زیادی انجام داده‌ایم.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل افزود: هم‌اکنون علاوه بر برنامه‌ریزی برای بازسازی اتوبوس‌های فرسوده، ما با توجه به نیاز روزافزون در بخش ناوگان اتوبوسرانی شهری کشور، آمادگی نوسازی محصولات با اتوبوس‌های گازسوز و دیزلی تولید داخل را نیز داریم.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل تاکید کرد که اگر سیاستگذاری‌های کلان کشور در راستای اقتصاد مقاومتی و در استفاده از توان شرکت‌های داخلی برای تامین محصولات مورد نیاز سازمان‌ها به درستی به اجرا در بیاید، ایران خودرو دیزل به عنوان اصلی‌ترین منبع داخلی تامین نیاز کشور، ظرفیت و توان تأمین نیاز صنایع و سازمان‏های داخلی را به‏موقع و با بالاترین کیفیت دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/13
با مونتاژ کردن اتوبوس بنز های دهه 40 میخاد به این مهم برسه؟