موضوعات داغ

پیش فروش جک J4 اتوماتیک ویژه آذرماه توسط کرمان موتور + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور ویژه آذرماه 98، طرح پیش فروش خودروی سدان جک J4 اتوماتیک را کلید زده است و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش این خودروساز داخلی نسبت به ثبت نام آن با دو پیش پرداخت مختلف اقدام کنند.
در شرایط فروش کرمان موتور آمده است که خودروی سدان جک J4 اتوماتیک با قیمت 149 میلیون و 900 هزار تومانی ثبت سفارش خواهد شد و مشتریان امکان ثبت نام با دو پیش پرداخت 15 میلیون تومانی در مرحله اول یا پیش پرداخت 12 میلیون تومانی در مرحله اول را خواهند داشت، ولی هر دو با سود مشارکت 18 درصد، سود انصراف 12 درصد و همچنین موعد تحویل اردیبهشت ماه 99 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

پیش فروش جک J4 اتوماتیک ویژه آذرماه

پیش فروش جک J4 اتوماتیک ویژه آذرماه


در ادامه بد نیست بدانید که شرکت سازنده از موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری بر روی جک J4 استفاده کرده است که موفق به دریافت استانداردهای "یورو 5" شده و می‌تواند خروجی قدرت 103 اسب بخاری در دور موتور 6000 داشته باشد که با هدایت این نیرو به سمت چرخ‌های اتومبیل، می‌توان به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد. علاوه بر این، شرکت خودروسازی "JAC" برای انتقال گشتاور 146 نیوتن متری پیشرانه اتومبیل که در دور موتور 4500 بدست می‌آید، از یک گیربکس انتقال متداول CVT استفاده کرده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/13
هیشکی نمیخره هی فرت و فرت شرایط فروش میزاره !! اونم یه شرکت ورشکسته خخخخ
1398/9/13
سلام اینها فروش یک ماه را دوماه است هنوز تحویل ندادن پس چطور میخوان تحویل اردیبهشت را بدن من خودم نوشتم الان ماه دوم هست تحویل ندادن یه خانم هست تو دفتر تهرانشون مثل اینکه دعوا داره میگه شایدم شش ماه طول کشید
1398/9/16
میخواستی پولت رو ندی که این بلا سرت بیاد