موضوعات داغ

ریچارد هموند افشا کرد چرا او را همستر صدا می‌زنند + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
ریچارد هموند کسی است که احتمالا او را بشناسید و بدانید که لقبش همستر است. اما احتمالا ندانید دلیل انتخاب این لقب برای او چه بوده است. البته احتمالا زاگ زیگلر خبرنگار برجسته در زمینه خودرو در بریتانیا را نشناسید. هموند با انتشار یک ویدیو افشا کرد لقب همستر و زیگلر چه ارتباطی با هم دارند.
هموند در این کلیپ توضیح می‌دهد چطور به لطف زیگلر وارد عرصه خبرنگاری در زمینه خودرو شده است. هموند جوان در اوایل دهه ۹۰ میلادی در یک ایستگاه رادیویی کار می‌کرد که با زیگلر آشنا شد، کسی که در زمینه خودرو به شهرت رسیده بود. هموند فکر می‌کرد بحث کردن درباره خودروها جالب است و پس از تشویق زیگلر او هم وارد عرصه خودرو شد.
لقب هموند هم مدتی بعد برای او در نظر گرفته شد. وقتی هموند و همسرش در انتظار اولین فرزند خود بودند، زیگلر به آن‌ها گفت در حال به دنیا آوردن یک همستر کوچولو هستند. پس در واقع دختر بزرگ هموند همان همستر واقعی است.
هموند در این کلیپ توضیح می‌دهد چرا از این لقب خوشش نمی‌آید. البته شاید همستر به جذابیت گرگ یا عقاب نباشد، اما ممکن بود القاب بدتری برای هموند در نظر گرفته شود.
هموند همستر به زودی همراه با جیمز می و جرمی کلارکسون با برنامه گرند تور به آمازون پرایم برمی‌گردند. این سه نفر این بار قرار است در یک سفر دریایی با یکدیگر همراه شوند. این اپیزود ویژه به نام دریانورد روز ۱۳ دسامبر پخش خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد