موضوعات داغ

خودروهاي ناقصِ كف كارخانه در سايپا به صفر رسيد

عکس مطلب اول
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: تمام ۸۰هزارِ خودروی ناقصِ كف كارخانه سايپا كه از ابتداي سال ۹۸ توليد شده‌ بودند، تكميل و تحويل مشتريان شد و از این به بعد عرضه و تحويل محصولات سايپا، منطبق با ميزان توليد خواهد بود.
به گزارش سايپانيوز، سيدجواد سليماني افزود: خودروهايي كه در انتهای سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ و تا پيش از اجراي طرح توليد عبور مستقيم در تیرماه، با كسري قطعات توليد شده و به‌صورت ناقص به پاركينگ‌ها منتقل شده بودند، با برنامه‌ریزی، کوشش و همت مضاعف مدیران و پرسنل پرتلاش سایپا، تكميل شده‌ و به اتمام رسید.
وي بابيان اين‌كه در حال حاضر تعداد خودروهاي تولید شده قبلی سایپا که داراي كسري قطعه بودند به صفر رسيده است، ادامه داد: تمامي پاركينگ‌هايی كه خودروهاي ناقص كفِ كارخانه سايپا در آنها پارک بودند، تخليه شده و در حال حاضر هيچ خودروي ناقصی از گذشته در سايپا باقی نمانده است.
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تأكيد كرد: با توجه به تلاش برای اجراي سياست توليد عبور مستقيم، از اين پس تحويل محصولات سايپا به مشتريان، منطبق با ميزان توليد خواهد بود و هرچه شرایط برای تولید خودروهاي کامل بيشتري فراهم باشد، عرضه خودرو و تحويل به مشتريان هم با شتاب بيشتري دنبال خواهد شد.
سليماني افزود: در ابتداي سه‌ماهه دوم سال جاري، تعداد ۸۰ هزار دستگاه خودرو داراي كسري قطعه در سايپا وجود داشت كه با اجراي طرح ملي بومي‌سازي قطعات و حداکثر استفاده از توان داخلي، تأمين قطعات مورد نياز و تكميل اين خودروها در دستور کار قرار گرفت و این خودروها به دست مشتریان رسید.
مدیرعامل گروه سايپا در پایان افزود: این توفیق با استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي و با تكيه بر توانايي‌هاي موجود در كشور و علی‌رغم وجود تحریم‌های سخت و ظالمانه و عدم همکاری بسیاری از شرکای خارجی، افزایش نرخ ارز، افزایش قیمت مواد اولیه و نهاده‌های تولید صورت گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد