موضوعات داغ

پیش فروش دنا پلاس و پژو 405 SLX از فردا دوشنبه 2 دیماه توسط ایران خودرو + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به نظر می‌رسد دی ماه دورانی پررونق برای خودروسازان بزرگ کشور باشد، چرا که قبل از آغاز نخستین ماه زمستان، با اعلام شرایط مختلف فروش به استقبال دی رفته‌اند. نخستین دور از پیش فروش ایران خودرو از روز دوشنبه، دوم دی‌ماه آغاز خواهد شد. در این پیش فروش مجموعا هفت خودرو به مشتریان عرضه می‌شود که سهم روز اول، دو خودرو دنا پلاس و پژو 405 SLX‌ است.
دنا پلاس نسخه بروز شده دناست که با تکیه بر امکانات رنگارنگ خود، قصد به چالش کشیدن خودروهای چینی را داشت. پس از اعمال تحریم‌های خودروسازی، چینی‌ها به تدریج بازار خودرو ایران را ترک گفتند و ایران خودرو نیز در مسیر ارزان‌سازی محصولات گام برداشت. به همین دلیل، امروزه در دنا پلاس، دیگر خبری از ایربگ‌های جانبی یا سانروف نیست. این مورد در بخشنامه فروش ایران خودرو نیز ذکر شده است.
پژو 405 SLX نیز آخرین نسخه از مدل دوست‌داشتنی پژو 405 به شمار می‌رود. این خودرو با بهره‌ بردن از کابینی بروز و موتور TU5، سعی در جلب نظر مشتریانی دارد که با بودجه‌ای محدود، به دنبال انتخابی جدید هستند. این پیشرانه گشتاور کمتری را نسبت به موتور XU7 ارایه می‌دهد، اما کاراتر است و مصرف سوخت کمتری دارد. موعد تحویل هر دو خودرو، آذر 99 عنوان شده که در صورت تمایل مشتری، این مهلت قابل تمدید است. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه دوم دی‌ماه را مشاهده کنید:

خودرورنگهای موجودپیش پرداختموعد تحویل
دنا پلاسسفید، نقره ای، خاکستری، مشکی، آبی کبود55400000آذر 99
پژو 405 SLXسفید، نقره ای، مشکی ، خاکستری متال33900000آذر 99


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/2
فروش فوری که فقط ملت رو سر گذاشتن، تعداد محدودی ماشین گذاشتن ثانیه ی ظرفیتش پر میشه،خلاصه دکان باز شده، این فروش فوری ها معلوم نیست به کیا میرسه،ما که یکماه میشه نتوانستیم ثبت نام کنیم،توی شهر ما یک کافی نت هست کاسبی راه انداخته هرماشینی سه میلیون میگیره تضمینی ثبت نام میکنه،خدا لعنت کنه مسئولینی که باعث شدن این مملکت به این روز سیاه بیفته
1398/10/2
خیلی راحت وارد سایت شدم اما دریغ از لحضه ای برای ثبت ورود اطلاعات !!!! کلا مردم رو بازی دادن و معلوم نیست کی ثبت نام میکنه !!!