موضوعات داغ

معرفی کوییک پارس خودرو + تصاویر

عکس مطلب اول
از جمله تازه واردهای بازار خودروی ایران Quick R پارس خودرو است. خودرویی که با استفاده از پلتفرم X200 ساخته می شود. این خودرو را باید یک ورژن جدید از کوییک استاندارد به حساب آورد و فرزند سوم پلتفرم X200 نیز هست. از زمان عرضه کوییک توسط سایپا، این خودرو مورد استقبال مشتریان جوان قرار گرفت. از این رو حالا ورژن جدیدی از این خودرو با تریم های داخلی و خارجی متفاوت در کیلومتر 9 جاده مخصوص تولید می شود که در نبود خودروهایی چون رنو ساندرو می تواند نیاز بازار را پاسخ دهد.
کوییک R در حال حاضر کم تر از 70 میلیون تومان قیمت دارد. ظاهر این خودرو با توجه به استفاده از خطوط تیز و شکسته هیجان انگیز است و به عنوان یک خودروی داخلی با تریم ظاهری دو رنگ ساختار شکن هم هست که می توان گفت اولین خودرو ایرانی با تریم دو رنگ است. رنگ سقف، آینه ها، بخشی از سپر و فضایی که پراژکتورها در آن نصب شده اند از جمله قطعات دو رنگ در ظاهر آن هستند. پارس خودرو کوییک R را با رینگ های آلومینیومی سبک وزن تولید می کند که از نظر ظاهری باعث افزایش جذابیت این خودرو شده است.
این خودرو از موتور 1.5 لیتری با 89 اسب بخار نیرو بهره می برد که گشتاور آن 128 نیوتن متر است. در واقع مدل R از نظر فنی با نمونه استاندارد کوییک تفاوت خاصی ندارد اما از نظر ظاهری و تریم داخلی پرهیجان تر به نظر می رسد. در داخل کابین قطعات دو رنگ همراه با دوخت قرمز رنگ صندلی ها باعث شده وقتی درب خودرو را باز می کنید، المان های جدید را ببینید. البته جذابیت های کوییک R زمانی بیشتر دیده می شود که این خودرو را در کنار یک خودروی تک رنگ قرار بگیرد. زیرا تفاوت های تریم بیرونی آن کاملا به چشم می آید.
از جمله نکات جالب توجه در مورد این ورژن از خودروی کوییک، تولید آن در سالن رنوِ پارس خودرو است. جایی که در سال های گذشته خودروهایی چون تندر, مگان، ساندرو، استپ وی ساخته شده اند. بعضی از کارشناسان عقیده دارند این سالن تولیدی یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید خودرو در ایران است. از طرفی ابزارهای کنترل کیفیت در این سالن باعث
می شود احتمالا در آزمون های کیفی هم کوییک R بتواند نمره خوبی دریافت کند.
جدید ترین عضو خانواده خودروهای ارزان تر از 70 میلیون تومان بازار ایران، از نظر کیفیت رنگ هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. زیرا بدنه این خودرو در سالنی رنگ می شود که پیش از این خودروهای رنو، برلیانس، نیسان ماکسیما, تیانا و قشقایی رنگ آمیزی شده اند. به همین دلیل احتمالا کوییک R در کیفیت رنگ قطعات پلیمری چون سپر و آینه ها می تواند مشتریان را راضی کند. در واقع باید گفت کوییک R ادامه مسیر پارس خودرو در تولید خودروهای ارزان قیمت بازار ایران است. راهی که در سال های اخیر با برلیانس سری 200 اغاز شده است و با کوییک مدل R ادامه پیدا می کند. ضمن این که با تولید این خودرو در سالن رنو، احتمالا ساکنین کیلومتر 9 جاده مخصوص، کمتر جای خالی فرانسوی ها احساس خواهند کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد