موضوعات داغ

مرسدس AMG GT 63 S هم به نیروی پلیس دبی پیوست

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
ادارات اجرای قانون در امارات با افزودن خودروهای خاص و پیشرفته به ناوگان خود به شهرت رسیده‌اند. اما همان‌طور که می‌دانید، خودروهای اسپرت کاربرد زیادی به عنوان خودروی گشتی ندارند. به همین دلیل، نیروی پلیس دبی خودرویی با قابلیت‌های بیشتر به ناوگان خودش اضافه کرده است.
جدیدترین خودرویی که به ناوگان پلیس دبی پیوسته، مرسدس GT 63 S یعنی یکی از قویترین خودروهای سواری بازار است.
مدل GT 63 S که بهترین نسخه از مرسدس AMG کوپه است، از موتور ۴ لیتری توئین توربو V8 بهره می‌برد که توان ۶۳۰ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این قدرت توسط گیربکس دوکلاچه ۹ سرعته به چهار چرخ منتقل می‌شود. این مدل که شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن ۳.۲ ثانیه و نهایت سرعت آن ۳۱۴ کیلومتر بر ساعت است، موفق شده پیست نوربورگ‌رینگ را در ۷:۲۵:۴۱ طی کند.
دیگر خودروهای خاصی که در ناوگان پلیس دبی حضور دارند آستون مارتین One-77، بوگاتی ویرون، فراری لافراری، لامبورگینی آونتادور، لیکان هایپراسپرت، مک‌لارن 650S، پاگانی هوایرا، پورشه ۹۱۸ اسپایدر و دیگر مدل‌ها هستند. مدل‌های بنز که در این ناوگان حضور دارند SL63، ای ‌ام‌ جی SLS و ای ‌ام ‌جی GT R هستند.
مرسدس ای‌ ام‌ جی GT 63 S چهار درب و چهار صندلی از این نظر در کنار دیگر کوپه‌های چهار درب این ناوگان مثل بی‌ام‌و M6 گرن‌ کوپه، پورشه پانامرا توربو S و تسلا سایبرتراک قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/8
البته باید یادآور بشم پلیس امارات چیزی بنام یگان ویژه و اینا نداره فقط دنبال مجرمین و جانیان میندازه نه مردم ناراضی از شرایط! البته اگر کسی اونجا ناراضی هم باشه...