موضوعات داغ

دریفت عجیب دو دستگاه بی‌ ام‌ و E46 به هم چسبیده شده! + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
وقتی به اواخر سال نزدیک می‌شویم، همگان به تعطیلات سال جدید میلادی فکر می‌کنند. گاهی اوقات در این زمان از سال شاهد اتفاقات عجیب و غریبی هستیم که توجه همه را به خودشان جلب می‌کنند. یکی از این اتفاقات عجیب چسباندن دو خودروی خوب به یکدیگر برای انجام دریفت مداوم است.
به این منظور کانالی در یوتیوب یک جفت بی ‌ام ‌و E46 سری ۳ را به یکدیگر چسباندند. این فرآیند اصلا آسان نبوده و در ویدیوهایی که این کانال منتشر کرده شاهد سختی کار آن‌ها هستیم. خلاصه اینکه این دو خودرو توسط چند میله فولادی برای همیشه به هم متصل شده‌اند. چرخ‌های داخلی برداشته شده‌اند تا این خودروی عجیب روی چهار چرخ حرکت کند و درب‌های داخلی هم برداشته شده‌اند. با استفاده از مدل‌های با فرمان سمت راست و چپ، رانندگان می‌توانند خیلی راحت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
هردو خودرو از موتور شش سیلندر خطی و گیربکس دستی استفاده می‌کنند، بنابراین این یک بی ‌ام ‌و ۱۲ سیلندر است. پس از کمی تمرین، این مخلوق عجیب به مهارت زیادی در دریفت دست پیدا کرد.
در این ویدیو شاهد دریفت‌های دقیقی هستیم که حتی برای یک نفر در یک خودرو هم دشوار است، چه برسد دو نفر در خودرویی این کار را انجام دهند که طول و عرضش یکی باشد. زمستان تازه شروع شده، پس ممکن است تا آغاز بهار هنوز هم شاهد چنین کارهای عجیبی توسط این گروه‌های ماشین‌باز باشیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/9
آقا اینا دیوانه ان کاری به این ندارم گند زدن به دو تا Bmw ولی با این آشغالی که درست کرده بودن و دریفت میزدن که ایمنی اصلا نداشت حتی یه کاسکت هم نگذاشته بودن