موضوعات داغ

معرفی بورگوارد BX3؛ کراس‌اوور جدید دورگه چینی-آلمانی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی بورگوارد پس از احیا توسط چینی ها، عمده محصولات خود را در بازار این کشور می فروشد و در ابتدا کار خود را با خودروی شاسی بلند BX7 آغاز کرد و سپس به خودروی BX5 رسید که در بازار کشور هم برای مدت محدودی و تا قبل از تحریم صنعت خودروسازی شاهد فعالیت این برند و عرضه به مشتریان داخلی بودیم. اما شرکت خودروسازی بورگوارد بی سروصدا یک عضو جدید خانواده خود را معرفی کرده و قرار است که در بازار چین به مشتریان خود عرضه کند و آن هم یک خودروی شاسی بلند سایز کوچک جدید با نام BX3 خواهد بود که قیمت آن در مدل پایه از 96 هزار و 800 یوان آغاز شده و به حداکثر 130 هزار و 800 یوان خواهد رسید و در مجموع 4 مدل مختلف را برای انتخاب مشتریان فراهم کرده است.

بورگوارد BX3

بورگوارد BX3


از نظر ظاهری، این خودرو میراث خانواده خود را به همراه دارد و چهره آن همانند دیگر اعضای خانواده بورگوارد شکل گرفته است، اما از نظر ابعاد و اندازه کوچک ترین عضو خانواده این شرکت خواهد بود که دارای طول کلی 4410 میلی متر، عرض 1828 میلی متر، ارتفاع 1670 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2560 میلی متری است که با دو رنگ بدنه متفاوت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
در بخش مولد قدرتی، این اتومبیل تنها از یک موتور چهار سیلندر 1.4 لیتری توربوشارژر با نام BWE414A سود می برد که حداکثر خروجی قدرت آن به عدد 150 اسب بخار و همچنین خروجی گشتاور آن به چیزی حدود 250 نیوتن متر خواهد رسید که برای ارسال این نیرو به سمت چرخ ها، از دو گیربکس 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک استفاده خواهد شد. ساختار تعلیق این اتومبیل هم در جلو مستقل مکفرسون بوده و در عقب به سیستم تعلیق مولتی لینک مجهز شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد