موضوعات داغ

قیمت بیشتر از 20 هزار دلاری برای خودروی الکتریکی با ظاهر بی ام و ایستا!

عکس مطلب اول
در سال 2018 میلادی، داستانی در رابطه با شرکت سوئیسی "میکرو موبیلیتی سیستم" مطرح کردیم که در حال برنامه ریزی برای تولید و عرضه یک خودروی الکتریکی به مشتریان خود بود که طراحی ظاهری آن الگو گرفته از خودروی قدیمی معروف بی ام و، یعنی خودروی "بی ام و ایستا" بوده و در حال حاضر حدود 16 هزار رزرو برای آن ثبت شده و قرار است که از سال 2021 میلادی وارد خط تولید شود. اما در کنار این خودروی سوئدی، یک خودروی الکتریکی دیگر با الگوبرداری از ظاهر "بی ام و ایستا" سروکله اش پیدا شده و قرار است که در بهار سال جاری میلادی راهی بازارهای اروپایی شود.
این خودرو توسط شرکت آلمانی Artega طراحی شده و یک خودروی 100 درصد برقی خواهد بود که برای خرید یکی از آن نیاز به پرداخت هزینه بیش از 20 هزار دلاری خواهید داشت. این خودرو گنجایش حمل 2 نفر را داذد و در شش رنگ مختلف، روکش های چرمی داخلی و در دو مدل مختلف "اینترو" و "ادیشن" در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

Artega Karo-Isetta

Artega Karo-Isetta


طبق ادعای شرکت سازنده، این خودرو به لطف بسته های باتری لیتیوم یونی که توسط شرکت "ولتاباکس" تهیه می شود، امکان حرکت تا 200 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری های خود را خواهد داشت و همچنین می تواند به حداکثر سرعت 90 کیلومتر برساعت دست پیدا کند. این خودرو بر روی شاسی فولادی ساخته شده و حداقل وزن خشک آن به چیزی حدود 200 کیلوگرم خواهد رسید.
قیمت این خودرو به طور دقیق در کشور آلمان معادل 17 هزار و 995 یورو تعیین شده است که چیزی حدود 20 هزار و 100 دلار خواهد بود و با پرداخت این هزینه، مشتریان نسخه "ادیشن" را دریافت خواهند کرد. اما برای خرید نسخه "اینترو" لازم است که مشتریان هزینه 21 هزار و 995 دلاری، یعنی تقریبا 24 هزار و 550 دلار پرداخت کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد