موضوعات داغ

نیازی به استفاده از مکمل های بنزین نیست

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به‌ تازگی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اطلاعیه درباره استفاده از مکمل های بنزین منتشر کرده و اعلام کرد که عرضه مواد افزودنی و مکمل‌های بنزین مورد تأیید شرکت ملی پخش نیست و سوخت توزیعی در تمامی جایگاه های کشور مطابق با استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز درباره استفاده از مکمل های بنزین گفت: سوخت توزیع شده در تمامی جایگاه های کشور مطابق با استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است و استفاده خودروهای داخلی و حتی خارجی از مکمل های بنزین در جایگاه های سوخت مورد تایید این شرکت نیست و خودروهای موجود در کشور نیازی به مکمل های بنزین ندارند.
با کمیاب شدن بنزین سوپر در جایگاه ها، بازار مکمل های بنزین داغ تر از گذشته شده و حتی در برخی موارد جایگاه داران مالکان خودرو را مجبور به استفاده از مکمل های بنزین می کنند و این در حالی است که چندین سال است که استفاده از این مکمل ها توصیه نمی شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/24
چرت میگه این آقا، خیلی از ماشینا مثل bmw و ... بنزین یورو 7 میخورن و اگه نزنن سر 2 سال موتورشون پایین میاد.بنزین جایگاه یورو 3 هم نیست
مثال ایشان برای ماشینای آشغال تولید داخله