موضوعات داغ

مرسدس GT 63 S ای ‌ام ‌جی را در حال دریفت در باران تماشا کنید +‌ فیلم

عکس مطلب اول
تاکنون چندین بار مرسدس GT 63 S ای ‌ام‌ جی را در حال قدرت نمایی دیده‌ایم و می‌دانیم چقدر سریع است. این مدل یکی از سریع‌ترین سدان‌های کنونی دنیاست که حتی می‌تواند یک خودروی اسپرت را به راحتی شکست دهد. اما به نظر می‌آید GT 63 S به جز سریع بودن، ویژگی‌های جذاب دیگری هم دارد.
همگی ما مسابقات سرعت را دوست داریم اما هیچ چیزی با نمایش دریفتی که در آن همه کاری آزاد است قابل مقایسه نیست. این ویدیو هم ما را به پیست مگنی کورس در فرانسه می‌برد، جایی که شاهد مانورهای دیدنی این سوپر سدان در یک روز بارانی هستیم.
این یک دور سرعت عادی نیست. سیستم‌های پایداری الکترونیکی خودرو خاموش شده و پیشرانه به نوعی تنظیم شده تا قدرت را فقط به چرخ‌های عقب منتقل کند، تا اصطلاحا حالت دریفت خودرو فعال شود. پشت فرمان این مرسدس راننده ماهر مجله موتوراسپرت نشسته که دریفت را مثل قدم زدن در پارک آسان نشان می‌دهد. مطمئنیم این راننده می‌تواند رکورد سرعت خوبی در این پیست ثبت کند، اما هدف این تست چنین کاری نیست.
دریفت با مرسدس ای ‌ام ‌جی GT 63 S مخصوصا در یک پیست بارانی حتی برای رانندگان عادی کار سختی نیست. این غول چهار-در از موتور ۴ لیتری توئین توربو V8 با توان ۶۳۰ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر بهره می‌برد. گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته قدرت را به دو محور منتقل می‌کند و مرسدس ادعا می‌کند شتاب ۰ تا ۱۰۰ این مدل ۳.۱ ثانیه است. قیمت این مدل در آمریکا از ۱۶۱ هزار دلار آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد