موضوعات داغ

چرایی بالا و پایین شدن های زیاد قیمت سمند در بازار

عکس مطلب اول
آخرین نرخ انواع محصولات ایران خودرو و سایپا در روز دوشنبه 30 دی ماه، نشان دهنده آن است که سمند تنها خودرویی بوده که نرخ آن در بازار کاهش داشته است. این در حالی است که قیمت سمند در 29 دی ماه به 106 میلیون تومان رسیده بود، اما پس از یک روز با 5 میلیون تومان کاهش به 101 میلیون تومان کاهش پیدا کرد. همچنین قیمت این خودرو در ابتدای هفته 6 میلیون تومان افزایش داشته است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تجارت نیوز، سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو درباره نوسان قیمتی سمند اظهار داشت: بازار خودرو فعلا آرام است و شاهد ثبات قیمتی محصولات مختلف هستیم، با این تفاوت که در برخی محصولات شاهد افزایش 500 هزار تومانی تا یک میلیون تومانی هستیم. در مورد قیمت سمند نیز مدل ال ایکس این خودرو مدت هاست بین 85 تا 86 میلیون تومان معامله می شود. البته قیمت سمند مدل EF7 به دلیل عرضه کم از سوی کارخانه بین 5 تا 9 میلیون تومان نوسان داشته است. این خودرو که در روزهای گذشته با قیمت 101 میلیون تومان خرید و فروش می شد، حالا با نرخ 110 میلیون تومان معامله می شود.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در پایان گفت: هر زمان که کالایی کمیاب شود ناخودآگاه قیمت آن در بازار افزایش می یابد. بازار خودرو در شرایط فعلی در رکود شدید قرار دارد و کسی توان خرید خودروهای داخلی و خارجی را ندارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد