موضوعات داغ

اعلام حضور ایران خودرو در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

عکس مطلب اول
ایران خودرو که این روزها با ثبت رکورد جدید در آمار تولید این شرکت به واسطه همکاری های تنگاتنگ با قطعه سازان و افزایش داخلی سازی قطعات خودرو از حال و روز خوبی برخوردار است، از حضور در چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران خبر داده است.
شهر آفتاب تهران بهمن ماه سال جاری میزبان گروه صنعتی ایران خودرو در چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران خواهد بود. گروه صنعتی ایران خودرو بعد از گذراندن یک سال سخت و تجربه تغییرات اساسی در مدیریت کلان این خودروسازی، در حال نزدیک شدن به ساحل آرامش است و می توان گفت که بزرگترین خودروساز غرب آسیا آنچنان فاصله ای با ثبات در زنجیره تامین و تولید خودرو ندارد.
ایران خودرو به واسطه هدف گذاری راهبردی این شرکت در تامین نیازهای خود از قطعه سازان داخلی و شناخت توانمندی های قطعه سازان در اقصی نقاط کشور و برگزاری میزهای تخصصی تولید داخل، توانسته است تا کمبودهایی که در ابتدای سال 97 تا تعطیلی خطوط تولید این شرکت پیش رفت و انبوهی از خودروهای ناقص را روی دست این خودروساز قدیمی بر جای گذاشت، را پشت سر بگذارد.
با برطرف کردن عواملی که منجر به بروز مشکلات عمده در خطوط تولید ایران خودرو شده بود، ایران خودرو توانست تا بخش عمده ای از خودروهای ناقص در پارکینگ های این شرکت را تکمیل و با تحویل آن از میزان تعهدات معوق این شرکت به مشتریان بکاهد.
کاهش تعهدات معوق ایران خودرو با مشارکت قطعه سازان داخلی، دست ایران خودرو را برای فعالیت در عرصه های جدیدتری باز کرد و این گروه صنعتی توانست اقداماتی مانند تولید موتورهای یورو5، تولید 207 با سقف پانورامیک، تولید دناپلاس توربوشارژ اتومات و از همه مهمتر پروژه پژو301 را در این شرکت به سرانجام برساند.
حال ایران خودرو برای نمایش این اقدامات مهم آنهم در شرایطی که با سخت ترین تحریم ها در صنعت خودرو مواجه هستیم، چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران را انتخاب کرده است تا بتواند ضمن دیدار رو در رو با مشتریان این شرکت، دستاوردهایی را که با همکاری قطعه سازان داخلی به دست آمده، به نمایش عمومی بگذارد.
حضور ایران خودرو در چهارمین دوره نمایشگاه خودروی تهران از بعدی دیگر نیز می تواند برای ایران خودرو مفید واقع شود. بزرگترین خودروسازی کشور و منطقه می تواند با استفاده از فرصت حضور در این نمایشگاه، بار دیگر جایگاه خود در میان مشتریان را بهبود بخشد.
چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران که از 24 تا 27 بهمن برگزار می شود، شرایط خوبی را فراهم کرده است تا خودروسازان بتوانند پیشرفت هایی که در خلال یک سال گذشته و بعد از دوره سوم نمایشگاه خودروی تهران به دست آورده اند را معرفی کنند تا یکبار دیگر مشخص شود که می توان از سخت ترین تهدید تحریم ها که زیرساخت های اقتصادی کشور را هدف گرفته است، فرصت هایی برای پیشرفت با اتکا به توان امکانات داخلی ساخت.
دستاوردهایی که خودروسازان از جمله گروه صنعتی ایران خودرو در چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران به نمایش خواهند گذاشت، برای چندمین اثبات خواهد کرد که تکیه بر توان داخلی در حوزه های صنعتی می تواند راه چاره ای مناسب برای پیشرفت در شرایطی باشد که در محاصره شدید اقتصادی قرار داریم.
یادآور می شود چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران، 24 تا 27 بهمن ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از ساعت 10 تا 17 میزبان علاقمندان و شرکت کنندگان خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد