موضوعات داغ

خرید بلیط قطار کوثر 6 تخته در علی بابا

عکس مطلب اول
اگر شما اهل یک خانواده پنج شش نفره باشید، به احتمال زیاد تجربه‌ی سفر با قطارهای کوپه‌ای تخته را دارید. این قطارها که کوپه‌هاشان معمولا چهار یا شش نفره هستند، بسیار مورد علاقه‌ی خانواده‌ها و کسانیست که گروهی سفر می‌کنند. قطارهای 6 تخته کوثر نیز از همین دسته هستند و جان می‌دهند برای یک سفر دور همی با خانواده یا دوستان و لذت بردن از مسیر. اگر قصد دارید با خانواده به مشهد سفر کنید یا با جمع دوستانتان به جنوب بروید، می‌توانید بلیط قطار کوثر 6 تخته را از صفحه بلیط قطار علی بابا به صورت آنلاین بخرید.
اما ویژگی‌های قطار کوثر چیست؟ بیایید قدری بیشتر با این قطارها آشنا شویم!
شرکت ریل سیر کوثر، خلق تجربه‌ای جدید از سفر با قطار
شرکت ریل سیر کوثر نیز مانند قطار فدک یکی از شرکت‌های ریلی جدیدی است که قصد دارد تجربه‌ی نویی از سفر با قطار خلق کند. شرکت ریل سیر کوثر سال 1384 آغاز به کار کرده است. ریل سیر کوثر در ابتدا فقط دو رام قطار داشت، اما عملکرد خوب کارکنان کوثر و استقبال فوق‌العاده‌ مسافران باعث شده تا کوثر در حال حاضر 5 رام قطار داشته باشد. کوثر در حال حاضر جدا از فروش بلیط قطار به مسافران، خدمات حمل و نقل ریلی باری نیز ارائه می‌کند. در حال حاضر ریل سیر کوثر در زمینه حمل و نقل و پخش فرآورده‌های نفتی شرکت ملی پالایش ایران فعالیت می‌کند. قطارهای مسافربری کوثر دو نوع هستند. یکی قطارهای با کوپه 4 نفره که معروف‌ترین آنها غزال است و دیگری قطارهایی با کوپه 6 نفره که معروف‌ترین آن‌ها کوثر است.
معرفی قطار کوثر 6 تخته، یک سفر دسته جمعی
شرکت ریل سیر کوثر از همان ابتدا با هدف متمایز شدن از دیگر قطارهای رجا راه‌اندازی شد. برای همین این شرکت تلاش کرد با فراهم کردن ویژگی‌های منحصر به فردی تجربه نو و خاصی را در سفر ریلی رقم بزند. یکی از نقاط تمرکز ریل سیر کوثر در شیوه‌ سفر، تهیه قطارهایی با کوپه‌های اختصاصی و بزرگ بود. درواقع ریل سیر کوثر با فراهم کردن قطار کوثر و قطار غزال که جزو محبوب‌ترین قطارهای 6 تخته و 4 تخته‌ی ناوگان ریلی ایران هستند باعث شد که مسافران با خرید بلیط قطار بتوانند تجربه‌ی یک سفر دسته جمعی را داشته باشند.
شرکت ریل سیر کوثر چندین قطار مختلف دارد که هرزگاهی با هم اشتباه گرفته می‌شوند. قطار 6 تخته‌ این شرکت نیز، نامش را از اسم اصلی شرکت یعنی کوثر برداشته است. پس هنگام خرید بلیط‌های قطار حواستان باشد وقتی به قطار های 4 تخته شرکت کوثر اشاره می‌شود، منظور قطار غزال است و وقتی به قطار 6 تخته اشاره می‌شود، منظور قطار کوثر است. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید بلیط باید مدنظر داشته باشید این است که قطارهای شرکت ریل سیر از دسته قطارهای معمولی هستند و قطار سریع‌السیر به حساب نمی‌آیند.
شکل نوین ساختن کوپه‌های بزرگ، در قطارهای کوثر 6 تخته، ویژگی‌ها و مزیت‌های دیگری نیز در پی داشته است. برخی از این ویژگی‌ها که شرکت کوثر هم روی آنها تاکید دارد، کوپه‌های آرام و بی سر و صدا، امنیت بالای قطارها، صندلی‌های جادار و مناسب، تیم مهمانداری حرفه‌ای و خدمات پذیرایی حرفه‌ای، و امکانات رفاهی هستند.
مزایای سفر با قطار فدک، نخستین قطار لوکس ایرانی

قطار کوثر

قطار کوثر


قطار کوثر 6 تخته و ویژگی‌های آن
قبل از مراجعه به صفحه بلیط قطار علی بابا و خرید بلیط خوب است بعضی نکات را در مورد قطار کوثر 6 تخته بدانید. قطار کوثر 6 تخته جزو دسته اقتصادی به شما می‌رود. اما لازم نیست نگران باشید، چرا که در کنار قیمت مناسب خدمات بسیار خوبی به شما ارائه خواهد شد. دو واگن از این قطار به رستوران اختصاص داده شده است. شما می‌توانید غذاهای بسیار با کیفیتی را در رستوران قطار کوثر 6 تخته میل کنید.
در طول سفر با قطار 6 تخته کوثر با بسته‌های میوه و نوشیدنی و تنقلات از شما پذیرایی خواهد شد. آب معدنی نیز به شکل رایگان در کوپه‌ها قرار داده می‌شود. جدا از بسته‌های پذیرایی امکاناتی چون روزنامه، سیستم صوتی و تصویری و کتاب نیز برای سرگرم شدن در دسترس شماست. همچنین کسانی که بلیط‌های قطار کوثر 6 تخته را خریده‌اند می‌توانند برای پخش موزیک در کوه و یا داشتن هدفون در طول سفر درخواست به مهماندارن درخواست بدهند.
سرویس خواب به شکل کامل و برای 6 نفر در هر کوپه موجود است. سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز در هر سال برای راحتی مسافران در دسترس است. قطار 6 تخته کوثر برای رفاه حال سالمندان و معلولان عزیز، ویلچر نیز به متقاضیان ارائه می‎دهد.
مسیرها و قیمت بلیط قطار ۶ تخته کوثر
قطار کوثر در بسیاری از مسیرهای پرطرفدار و پرتردد کشور فعال است. هنگام خرید بلیط قطار تهران مشهد و مشهد تهران، یا تهران بندرعباس و بالعکس قطار کوثر 6 تخته یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. البته این قطار در چند مسیر دیگر نیز فعال است. قطار کوثر در میان قطارهای رجا در رده قطارهای اقتصادی است و قیمت مناسبی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق خوب است به صفحه بلیط قطار در وبسایت علی بابا سری بزنید و با انتخاب مبدا و مقصد و همچنین تاریخ سفر قیمت‌ها را مشاهده کنید.
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد