موضوعات داغ

عرضه 8 خودرو توسط سایپا در 3 سال آینده

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
رضا رحمانی وزیر صمت در جریان بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا در زمینه توسعه محصول و عرضه 8 خودرو جدید در سه سال آینده اظهار داشت: سایپا با اجرای این برنامه و عرضه خودروهای جدید در 3 سال آینده، می تواند توان رقابت خود در بازارهای داخلی و خارجی را ارتقاء دهد. با عرضه این محصولات برخی از کاستی های گذشته جبران و سطح رضایتمندی مردم افزایش خواهد یافت.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و سیاست های کلی دولت، نهضت ساخت داخلی در حال انجام است و سایپا در این زمینه توانسته 53 قطعه را داخلی سازی کند. ما در حال حاضر در صنعت خودرو از برنامه داخلی سازی جلوتر هستیم و هم اکنون بیش از ۹۰ درصد قطعات محصولات آینده سایپا نیز در داخل تولید شده که نشان می دهد این خودروساز در طرح ملی بومی سازی، مشارکتی فعال داشته است.
رحمانی در ادامه درباره برنامه وزارت صمت برای افزایش تیراژ تولید در گروه خودروسازی سایپا گفت: در تلاشیم تا با تسهیل قوانین و امور مربوط به تولید، با حفظ روند افزایش تولید، سایپا بتواند تعهدات خود به مشتریان را سریعتر عملی کند.
وزیر صمت در ادامه در خصوص توقف تولید پراید بیان داشت: مردم با توقف تولید یک خودرو از خودروسازان انتظار تولید خودرو با امکانات بهتر و بروزتر را دارند. در حال حاضر با توجه به توقف تولید یک مدل پراید در امسال و دو مدل دیگر در سال آینده، ظرفیت تولید آن‌ها به سه خودرو جدید با امکانات بیشتر و به‌ روزتر اختصاص می یابد که بیانگر تحول در سایپا و صنعت خودرو است.
وی در پایان تصریح کرد: تلاش وزارت صمت بر رونق تولید و افزایش تیراژ خودروسازان متمرکز شده تا از این طریق تعهدات بر جای مانده هر چه سریعتر انجام شود و تا رضایت مشتریان به دست آید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/14
رهام که واسه پولدارهاست اگر قیمتش زیر 200میلیون شد اسمم رو عوض میکنم میذارم رٌهام حدس و گمانهایی هم راجب وانت تیبای3 در فضای مجازی منتشر شده بعید نیست تولیدش کنن
1398/11/14
سایپا..... بازارهای خارجی؟؟؟!!!!!! فکر کنم منظورشون بنگلادش و غنا و بوکینافاسو و گامبیا باشه....
1398/11/14
چه فایده قیمتها بالا است
1398/11/15
جالبه هر چی داخلی سازی تر میشه، گرون تر میشه!
در ضمن حرف ایشون هیچ سندیتی نداره، چون از قول یه بنده خدایی که توی مجموعه سایپا کار می کنه و آشنای بندس، نه تنها قطعه نساختن و ندارن، بلکه حتی قطعات رو هم نمیتونند وارد کنند! این جناب مدیر گرامی هم تا سال دیگه عوض میشه همه این حرفا میشه کشک.
1398/11/15
من که میگم نسازن بهتره اینا اگه بازار 200 به بالا را بگیرن و مردم نخرن گمرک را زیاد میکنن و زوری میشه