موضوعات داغ

هامر به عنوان پیکاپی تمام الکتریکی برای GMC احیا شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
ماه هاست که رسانه های بزرگ خارجی حرف از احیای برند هامر و تولید یک خودروی پیکاپ الکتریکی می زنند و بعد از آن کمپانی خودروسازی جنرال موتورز تایید کرد که به دنبال احیای برند هامر با معرفی یک خودروی پیکاپ الکتریکی است. حال چندی پیش جنرال موتورز با انتشار یک پیش نمایش، وعده معرفی یک خودروی پیکاپ الکتریکی را داد که نام کمرنگ شده "هامر" را در این روزهای صنعت خودروسازی با خود یدک می کشد تا پس از سال ها عدم فعالیت، بار دیگر شاهد رویارویی برند هامر با رقبایش باشیم، اما نکته قابل توجه در پیش نمایش این خودرو، به چشم خوردن نام GMC در گوشه سپر آن است که استقلال برند "هامر" و احیای کامل آن به عنوان یک برند خودروسازی مستقل را زیر سوال می برد.
در حقیقت با دیدن نام GMC در گوشه سپر اتومبیل، رسما می توانیم برند هامر را یکی از زیرمجموعه های تولیدات کمپانی خودروسازی GMC بدانیم و اینکه به احتمال بسیار زیاد، بخش خودروهای شاسی بلند و پیکاپ تمام الکتریکی جنرال موتورز تحت برند جدید "هامر" به مشتریان عرضه خواهد شد تا زمانی که شرایط آن فراهم باشد، بتواند همانند شرکت های خودروسازی جنسیس و DS، به عنوان بخشی مستقل کار خود را در بازار وسایل نقلیه برقی شاسی بلند و پیکاپ ادامه دهد.
همزمان با انتشار پیش نمایش، کمپانی خودروسازی جنرال موتورز اطلاعات اولیه سیستم محرک آن را هم ارائه کرده است و آنطور که پیداست، با یکی از قوی ترین سیستم های محرک تمام الکتریکی در جهان روبرو خواهیم شد که این خودروی پیکاپ را درست همانند محصولات قبلی هامر، برای استفاده در هر شرایطی آماده می کند. بر روی این خودرو یک سیستم محرک 1000 اسب بخاری قرار گرفته است که طبق ادعای جنرال موتورز، قادر به تولید گشتاور بیشتر از 15 هزار و 570 نیوتن متری نیز خواهد بود که باعث می شود شتاب صفر تا صد این خودرو چیزی حدود 3 ثانیه باشد!.
جنرال موتورز می گوید که معرفی رسمی این خودرو در بیستم ماه می انجام خواهد شد، اما تا پاییز سال 2021 میلادی و راه اندازی آن نباید انتظار عرضه و تردد این خودرو در جاده ها را داشته باشیم.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد