موضوعات داغ

بلاخره یک نفر واکنش نشان داد: برای خودروها سقف قیمتی تعیین شود

عکس مطلب اول
سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص دستور رئیس قوه قضاییه برای نظارت بر افزایش قیمت خودرو اظهار داشت: در مورد ضابطه مند شدن قیمت خودرو با ریاست دستگاه قضا هم نظر هستیم. متاسفانه این روزها قیمت خودروهای داخلی در برخی موارد تا 10 میلیون تومان افزایش یافته و در این خصوص مراجع نظارتی باید یک سقف قیمت برای خودرو تعیین کنند تا سازمان تعزیرات بتواند با گرانفروشی در این حوزه رسیدگی کند و آماده هستیم در صورت تعیین ضابطه برای قیمت خودرو و همچنین گزارش دستگاه های نظارتی همچون اتحادیه ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت به تخلفات در این حوزه در اسرع وقت و حتی در روزهای تعطیل رسیدگی می کنیم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی در ادامه درباره قیمت گذاری در سایت های فروش گفت: از دادستانی درخواست داریم تا به قیمت گذاری در سایت های فروش ورود کند، زیرا یکی از عوامل افزایش قیمت خودرو، قیمت سازی در این سایت ها است.
گفتنی است ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در جلسه با مسئولان قضایی با اشاره به گزارش هایی که در خصوص افزایش قیمت خودرو به دستگاه قضائی می رسد، این مسأله را امری غیرقابل قبول دانست و خواستار نظارت همه جانبه مسئولان وزارت صمت، سازمان تعزیزات و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در این زمینه شد.
رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: مسئولان باید با انجام وظایف خود و تشدید نظارت، خصوصا در ایام پایانی سال مانع افزایش کاذب قیمت کالاها شده و اجازه ندهند مردم در این زمینه نگران شوند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/23
اقای رئیسی اگه بتونه با مافیای خودرو مقابله کنه واقعا قاضی عادلیه و شایسته اکرام و اگر نه وای به حال ما ملت!
1398/11/24
چشم. بهشون میگم. خخخخخخ