موضوعات داغ

گزارش مراسم تحویل چری آریزو 6 به مشتریان

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
صبح روز پنجشنبه شرکت مدیران‌خودرو، چری آریزو 6 را طی مراسمی به مشتریان خود تحویل داد. این مراسم که با حضور مدیران ارشد این شرکت، اصحاب رسانه و خریدران آریزو 6 در محل هتل ارم تهران برگزار شد، فرصتی مناسب جهت گفتگو میان مشتریان و مدیران این شرکت را فراهم ساخت. پیش از آئین تحویل خودروها، نشستی دوستانه در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل ارم تهران برگزار شد که در آن مدیران این شرکت توضیحاتی پیرامون اهداف و برنامه‌های شرکت مدیران‌خودرو و همچنین معرفی کلی خودرو چری آریزو 6 ارائه کردند. همچنین در پایان به رسم یادبود و قدردانی از مشتریان وفادار این شرکت، هدایایی به آن‌ها اهدا شد.
لازم به ذکر است که شرکت مدیران‌خودرو در حال حاضر به عنوان فعال‌ترین خودروساز بخش خصوصی، سهم عمده‌ای از بازار خودروهای لوکس چینی را در اختیار خود دارد. از همین‌رو درنظر دارد با عرضه چری آریزو 6، نیاز بخش وارداتی بازار را نیز جبران کند. زیرا در حال حاضر با وجود ممنوعیت واردات خودرو، امکان عرضه خودروهای وارداتی به بازار وجود ندارد و مدیران این شرکت با بررسی و نیزاسنجی بازار، توانسته‌اند محصولی توانمند و رقابتی با برندهای کره‌ای، ژاپنی و اروپایی را به خط تولید خود بیاورند و به‌صورت تولید داخل به بازار کشور عرضه کنند.

مراسم تحویل چری آریزو 6 به مشتریان

مراسم تحویل چری آریزو 6 به مشتریان

به همین منظور می‌توان چری آریزو 6 را یک محصول هدفنمد تولید داخل نامید که به دلیل دارا بودن امکانات رفاهی و ایمنی فراوان و همچنین بهره‌گیری از پیشرانه‌ای قدرتمند، به عنوان جایگزینی مقرون به‌صرفه برای سدان‌های وادراتی ایفای نقش کند. این محصول که از سال گذشته به بازار کشور معرفی شده است، نمایانگر زبان طراحی جدید برند چری است که با الهام‌گیری از برندهای معتبر جهانی، توسط طراحان خبره‌ای که پیش از این سابقه فعالیت در خودروسازان مطرح جهانی را در کارنامه خود دارند، پا به عرصه ظهور گذاشته است.
نگاهی به طراحی آریزو 6
چهره اسپرت و تهاجمی این خودرو در نگاه نخست فراتر از سایر خودروهای چینی موجود در بازار است که همین موضوع می‌توان به‌عنوان پارامتری تاثیرگذار در جایگزینی خودروهای وارداتی به‌شمار رود. همچنین کیفیت ساخت بالا و به‌کارگیری از متریال مرغوب، یکی دیگر از ویژگی‌های آریزو 6 است.
در طراحی چری آریزو 6 از المان‌های مدرن و استانداردی که در سطح جهانی مورد استقبال واقع شده، به‌کار گرفته شده است. بر همین اساس شاهد طرحی مدرن و ارگونومیک در کابین این خودرو هستیم. یکی دیگر از نکات قابل توجه در طراحی فضای کابین، به حداقل رساندن تعداد کلیدها است که با کمک از سیستم‌های الکترونیک و پیشرفته این هدف محقق شده است. این پدیده در دنیای‌ امروزی امری رایج به‌شمار می‌رود که پیش از این در محصولات برند جگوار لندروور نیز مشاهده شده است.

مراسم تحویل چری آریزو 6 به مشتریان

مراسم تحویل چری آریزو 6 به مشتریان

تودوزی با کیفیت با طرح دوخت لوزی از مواردی است که در کابین آریزو 6 بسیار جلب توجه می‌کند. زیرا این موضوع تاکنون در خودروهای چینی موجود در بازار مشاهده نشده و تنها مختص خودروهای وارداتی لوکس است. اما اکنون سدان لوکس مدیران‌خودرو با ارائه امکانات رفاهی فراوان، قصد دارد توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.
امکانات رفاهی و آپشن‌ها
از جمله امکانات رفاهی موجود در این خودرو می‌توان به مواردی از قبیل فرمان کمکی برقی، 6 عدد کیسه هوای ۱۰‌نقطه‌ای، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، حالت رانندگی اسپرت و عادی، دریچه هوا برای سرنشینان عقب، سیستم تهویه دستی الکتریکی و لمسی، تریم داخلی چرمی، سنسور باد لاستیک، دوربین ۳۶۰‌درجه، استارت دکمه‌ای، کروزکنترل، آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرمکن، نورپردازی کابین، صندلی راننده ۶‌حالته دستی، سانروف، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور، سامانه رهیاب ماهواره‌ای، دی‌لایت، نمایشگر ۹اینچی با حافظه داخلی، بلوتوث و اتصال مستقیم به تلفن‌های هوشمند، 4‌بلندگو و ۲‌تیوتر و یک‌ساب ووفر، نمایشگر پشت آمپر دیجیتال و آنالوگ اشاره کرد. همچنین در بخش ایمنی نیز آریزو 6 به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم ضد سرقت الکترونیکی (ایموبلایزر)، کمربندهای ایمنی سه نقطه‌ای پیش‌کشنده برای چهار صندلی، ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیک قدرت ترمز (EBD)، فناوری کنترل لغزش (TCS)، سیستم کمکی ترمز (BA) ، فناوری حفظ پایداری و تعادل (ESP) و سیستم حفظ خودرو در شیب (HHC) اشاره کرد.
مشخصات فنی پیشرانه
اما مهم‌ترین بخش در چری آریزو 6 قلب تپنده‌ای است که درون سینه‌اش وظیفه تولید نیروی پیشران را برعهده دارد. این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 مجهز به سیستم توربوشارژ بهره می‌گیرد توسط شرکت مطرح اتریشی AVL طراحی شده است. حداکثر توان تولیدی موتور این خودرو 147 اسب‌بخار و 210 نیوتون متر گشتاور است که با جعبه‌دنده اتوماتیک CVT 9 سرعته هماهنگ شده است. همین امر موجب شده تا چری آریزو 6 توانایی دستیابی به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در زمانی حدود 9.2 ثانیه را داشته باشد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی آریزو6 طبق اعلام کمپانی چری حدود 6.9 تا 7.2 لیتر در هر 100کیلومتر خواهد بود که عدد قابل توجهی برای یک سدان شهری به‌شمار می‌رود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/25
همه هم سفید و مشکی. 400 میلیون بابت این ماشین گمنام داره پول میگیره ولی یه رنگبندی درست و حسابی برای جنسش کار نمیکنه. سر جمع 10 تا دونه تحویل داده تا بقیه سماغ بمکن!
1398/11/26
چقد بدبختیم ما ایرانی ها با این پول بهترین ماشین رو میشه تو امارات دبی خرید تو ایران باید اینو بخریم به به چه چه کنیم
1398/11/26
دکتر اعصاب هم پشتش وقت بگیرن