موضوعات داغ

خودروهای آمیکو، همراه هلال احمر برای کمک رسانی به سیل سیستان و برف گیلان

عکس مطلب اول
گروه صنعتی آمیکو با تولید محصولات مختلف در خودروهای سنگین و همچنین تولید پیکاپی با قابلیت های بالای آفرود، تبدیل به یک گزینه بسیار مناسب برای کمک رسانی در هلال احمر بوده و این خودروساز داخلی نیز بنا به مسئولیت اجتماعی خود، در حوادث اخیر کشور از جمله سیل سیستان و بلوچستان و همچنین برف سنگین گیلان، همراهی بسیار خوبی با هلال احمر جهت کمک رسانی به مردم کرده است.

آمیکو همراه هلال احمر

آمیکو همراه هلال احمر

معمولاً شرکت های بزرگ در جهان بنا به وظیفه اجتماعی خود، کمک های مردمی و همچنین در امور خیریه فعالیت های قابل توجهی دارند و این موضوع را کنار سودآوری، وظیفه خود می دانند.
آمیکو نیز به عنوان یک خودروساز قدیمی و خصوصی کشور، در حوادث اخیر به کمک هلال احمر رفته و با در اختیار قراردادن محصولات خود باعث تسریع در روند کمک رسانی به مردم شده است.

کامیون های آمیکو در حال کمک رسانی

کامیون های آمیکو در حال کمک رسانی

مرحوم تقی تقی‌زاده، از ابتدای شروع فعالیت گروه صنعتی آمیکو، تلاش برای خدمت رسانی و کمک به اقشار ضعیف جامعه را در دستور کاری خود قرار داده بود و این رویه در حال حاضر توسط مدیران فعلی شرکت نیز ادامه دارد.
قطعاً خودروهای سنگین و مخصوصاً پیکاپ آمیکو آسنا به دلیل نوع شاسی و قابلیت های آفرود بسیار خوبی که دارد، گزینه بسیار مناسبی برای ارگان هایی است که در شرایط بحرانی همچون سیل اخیر سیستان و یا برف سنگین گیلان، قصد کمک رسانی به مردم را دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد