موضوعات داغ

بازدید رئیس‌جمهور از دو محصول جدید سایپا؛ از کراس‌اوور جدید سایپا به‌زودی رونمایی رسمی می‌شود

عکس مطلب اول
به گزارش خودروبانک و به نقل از سایپانیوز، دکتر حسن روحانی صبح امروز پس از پایان جلسه هیات دولت به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا و جمعی از وزرا و مقامات ارشد کشور از دو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در دو مدل سدان و کراس‌اوور(نیم‌شاسی) بازدید کرد.
براساس این گزارش، دو محصول سدان و کراس‌اوور (نیم‌شاسی) تولیدی گروه سایپا با اتکا به مگاپلت‌فرم کاملا ایرانی SP100 طراحی شده‌اند و قرار است در سال‌ ۱۳۹۹ به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه شوند.
مدل سدان این خودروها در چند تیپ مختلف و با بهره‌گیری از موتور توربوشارژ و سایر امکانات روز تولید خواهد شد.
مدل کراس‌اوور نیز که با استایل شکیل، به ‌‌روز و در رده خودروهای مدرن طراحی شده در انتهای سال آینده و در چند تیپ با بهره‌گیری از استانداردها و امکانات روز جهانی عرضه خواهد شد.
گروه خودروسازی سایپا برنامه‌ریزی برای تولید انبوه مدل سدان SP100 را آغاز کرده و قرار است در ماه‌های آتی این محصول به بازار عرضه شود.
همچنین این گروه قصد دارد به‌زودی از محصول کراس‌اوور(نیم‌شاسی) جدید خود که با تکیه بر توان و دانش جوانان ایرانی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی طراحی شده است، به طور رسمی رونمایی کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/30
ماشین ایرانی یه شای نمیرزه ماشین فقط خارجی خدا برکت بده به ماشین خارجی ماشین ایرانی مساویه سرد درد
1398/11/30
خوبه ایندفعه روتون نشد بگین خودوروی ملی. از کی تا حالا سایپا خودرو طراحی میکرده. سایپا رو همه با پراید میشناسن پس از این شوخیا با ملت نکنین. خودروی مونتاژی چینی هست خدا میدونه طوی قرارداش چقدر اختلاس شده
1398/12/1
پس از اثبات ناتوانی سهوی یا عمدی خودروسازان داخلی در کنترل قیمت خودرو در بازار انحصاری، راه اندازی شو روم ویژه در پاستور، به نظر یک مانور ایزایی نمایشی از سوی دو خودروساز با همکاری وزیر محترم صنعت است که به منظور جلوگیری از هرگونه اقدام در شکست انحصار بازار توسط هیات محترم دولت، طرح ریزی و اجرا شده است. وگرنه اولا اتاق پژو 301 یا سیتروئن سی 4 با موتور موجود روی محصولاتی نظیر سمند، قطعا نمی تواند چیزی بسیار فراتر از خود سمند باشد، دوم اینکه بعید بنظر می رسد ایران خودرو یا سایپا آمادگی راه اندازی خط تولید اتاق این دو خودرو را داشته باشند چرا که اگر این خودروسازان می توانستند در طول 2 سال تحریمی، خط تولید یک اتاق جدید بسازند، چرا در طول سالهای متمادی غیر تحریمی نتوانستند بجز تغییر چراغ، اندک ابتکاری در اتاق خودروهای ماندگار کشور بخرج بدهند؟
1398/12/3
نتیجه سال ها مفت خوری و گرون فروشی همین هم باید باشه