موضوعات داغ

تست دو نمونه اولیه ریماک CTwo در پیست مسابقه + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
آخرین باری که ریماک CTwo را دیدیم، در یک ویدیوی کوتاه در حال گشت‌زنی در مناظر جذابی بود. ریماک این کلیپ جدید را برای نمایش تحول این ابرخودرو الکتریکی به یک خودرو تهاجمی منتشر کرد و همان‌طور که در ویدیو مشخص است، این فاز جدید شامل تغییرات دیگری در این مدل نیز هست.
در این کلیپ دو نمونه اولیه از این ابرخودرو در حال تست شدن هستند و هر کدام دو جنبه مختلف از عملکرد خودرو را بررسی می‌کنند. یکی از خودروها روی سیستم تعلیق و فرمان‌دهی متمرکز شده است. ماموریت خودرو شماره دو آیرودینامیک، آنالیز و تنظیم اجزای آیرودینامیک برای عملکرد بهینه خودرو است. این دو خودرو سیستم مشابهی ندارند- نمونه اولیه با سیستم آیرودینامیک فعال، سیستم تعلیق آپدیت شده ندارد و بالعکس – پس می‌توان هر جزء را بدون در نظر گرفتن اطلاعات خودروی دیگر نظارت و تنظیم کرد.

ریماک CTwo

ریماک CTwo

با توجه به این ویدیو می‌توان گفت پیشرفت خیلی خوبی در روند تولید این ابرخودرو صورت گرفته است. خودروها داخل پیست سریع به نظر می‌آیند و ریماک زمان زیادی را صرف اطمینان از عملکرد عالی C_Two کرده است. در این ویدیو همچنین توضیح داده شده که این خودرو با وجود توان ۲۰۰۰ اسب بخار، در سرعت‌های کم هم به راحتی قابل رانندگی است. البته در این کلیپ شاهد رانندگی با سرعت کم نیستیم، اما بالاخره این ویدیو در یک پیست مسابقه ضبط شده پس نباید انتظار رانندگی با سرعت کم را داشته باشیم.
پس از این ریماک نمونه‌های اولیه را برای تست‌های بیشتر از هم جدا می‌کند تا زمانی که عرضه نسخه تولیدی نهایی برای مشتریان از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شود. احتمالا تا چند هفته آينده شاهد رونمایی از ظاهر نهایی و نام اصلی C_Two در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰ باشیم. ریماک فعلا درباره این نکات سکوت کرده، اما شاید عرضه این ابرخودرو بیشتر از آنچه انتظارش را داشتیم طول بکشد.
https://www.aparat.com/v/QY8ba

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد