موضوعات داغ

نگاهی به قیمت آلفارومئو میتو در بازار آزاد + جدول قیمت اسفندماه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
محصولات آلفارومئو با وجود بهره‌مندی از محبوبیت فراوان در سطح جهان، حضور کمر‌نگی در بازار کشورمان داشتند و به سختی می‌توان یک آلفارومئو را در خیابان دید. سه محصول میتو، جولیتا و 4C‌از این برند وارد کشورمان شدند که قیمت آلفارومئو میتو آن را به ارزان‌ترین محصول برند ایتالیایی در ایران بدل کرده است. میتو خودرویی کوچکتر از جولیتا است و برخلاف برادر بزرگتر خودش سه در دارد. میتو گزینه‌ای ارزان‌تر و در دسترس‌تر برای خریدارانی است که نمی‌توانند آلفارومئو جولیتا بخرند. با این وجود به علت قیمت آلفارومئو میتو در ایران، این خودرو هاچ‌بکی لوکس است و خرید آن در توان هرکسی نیست.
آلفارومئو میتو از پیشرانه 1.4 لیتری پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که با استفاده از تکنولوژی مولتی ایر، قادر است 135 اسب‌بخار قدرت و 206 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که حاصل آن شتاب فوق‌العاده و مصرف سوخت اقتصادی است. با این وجود به دلیل کاهش فعالیت‌های واردکننده اصلی محصولات آلفارومئو یعنی آلفاموتور، دسترسی به خدمات فنی و قطعات یدیکی میتو بسیار دشوار است و تعمیرات موتور به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

میتو

میتو

آلفارومئو میتو در بازار ایران با خودرویی نظیر دی اس 3 رقابت می‌کند. این خودروها در کلاس سوپرمینی قرار دارند و به واسطه قیمت بالای خود از استقبال قابل توجهی در ایران برخوردار نشدند. حال نیز به واسطه نوسانات بازار و افزایش شدید قیمت ارز، قیمت آلفارومئو میتو در کشورمان از حدود 100 میلیون تومان به 400 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. این مورد سهم بزرگی در کاهش نقل و انتقالات این هاچ‌بک کوچک و دوست داشتنی خواهد داشت.
با این وجود خرید آلفارومئو میتو برای خودرودوستان یک موهبت است و بسیاری از اشخاص مزایای آلفارومئو میتو را به دردسرهای آن ترجیح می‌دهند. وجود قابلیت‌های مختلف رانندگی در میتو حس نابی از تجربه رانندگی را برای افراد مختلف فراهم می‌‌کند و هر شخص بسته به میزان ماجراجویی، از راندن میتو لذت خواهد برد. از سوی دیگر امنیت آلفارومئو میتو بسیار بالاست و این خودرو موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از یوروانکپ و انکپ استرالیا شده است.
در جدول زیر نگاهی به قیمت آلفارومئو میتو در بازار داشته‌ایم. یکی از جذابیت های آلفارومئو میتو به قیمت‌های مختلف و متنوع آن در بازار باز می‌گردد و خریداران مختلف با هر سطح بودجه‌ای قادر به خرید این خودرو هستند. با توجه به مشکل گسترده نبود خدمات و قطعات یدکی، خرید آلفارومئو میتو به مصرف‌کنندگان عادی توصیه نمی‌شود،‌با این حال برای مشتریانی که لذت خرید آلفارومئو میتو در نظر آن‌ها به تمامی دردسرهای آن برتری دارد، نمی‌توان دلایل منطقی و توصیه خرید معمول رو عقلانی دانست.

سال ساختکارکردرنگبدنهقیمت
201264,000 کیلومترزردیک لکه رنگ290 میلیون تومان
201298,000 کیلومترطلاییبدون رنگ310 میلیون تومان
2012100,000 کیلومترمشکییک لکه رنگ273 میلیون تومان
2012100,000 کیلومترقرمزبدون رنگ270 میلیون تومان
201428,000 کیلومترمشکیبدون رنگ400 میلیون تومان

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد