موضوعات داغ

چهار خودروی جدید وارد بازار می شود

عکس مطلب اول
محمد امامی امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از ورود ۴ خودروی جدید برای سال آینده در بازار خبر داد و اعلام کرد که بیشتر از ۹۰ درصد قطعات این چهار خودرو بومی سازی شده اند. محمد امامی امین در جلسه مقابله با تحریم‌ ها و با اشاره به موضوعات مربوط به حوزه پوشاک و قاچاق کالا که در استانداری تهران برگزار شده بود، از ورود چهار خودروی جدید در سال آینده به بازار خبر داد و سپس تاکید کرد که این چهار خودرو بیش از 90 درصد بومی سازی شده اند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از مهر، محمد امامی امین در ادامه صحبت های خود اضافه می کند که برخی از قطعاتی که پیش از این وارداتی بوده است و نیاز به ارز داشته اند، در حال حاضر داخلی سازی شده و با بهره ‌گیری از نیروهای علمی و مهندسان داخلی، موفق به تولید این قطعات توسط کارخانه ‌های قطعه‌ سازی داخلی شده ایم. در حال حاضر تولید قطعه در کشور افزایش پیدا کرده است و طبق گزارش ایران‌ خودرو، روند قبلی اصلاح شده است، تا جایی که با افزایش تولید رو به رو هستیم و در برخی روزها تولید بیش از 3500 دستگاه گزارش می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/9
اگر تولید بیش از 3500پس چرا به بازار نمیدین که الکی اینقدر قیمتها بالا نره شما مسولین نظارتی همیشه دروغ میگین هیچ قدرتی ندارین دولت شما و قوانینین رو اصلا به حساب نمیاره هر کاری دلش میخواد میکن