موضوعات داغ

با میتسوبیشی میراژ فیس لیفت آشنا شوید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
میتسوبیشی میراژ مدل ۲۰۲۰ بالاخره به بازار اروپا نیز راه پیدا کرد.
این سوپر مینی جدید با قیمت پایه ی ۱۰ هزار و ۵۵۰ پوند وارد بازار شده است که در مقایسه با مدل سال پیش حدود ۷۴۵ پوند ارزان تر است.
میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۰ در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ در تایلند رونمایی شده بود. نمای جلوی این خودرو متفاوت با مدل قبلی است و از زبان طراحی جدید میتسوبیشی که داینامیک شیلد نام دارد پیروی می کند. سپرها و جلوپنجره ی مدل ۲۰۲۰ نیز جدید هستند و چراغ های جلوی آن حالا به صورت LED نیز قابل سفارش اند.

میتسوبیشی میراژ فیس لیفت

میتسوبیشی میراژ فیس لیفت

در بخش تغییرات ظاهری باید به سپرهای جدید جلو و عقب، چراغ‌های عقب LED و رینگ های دو رنگ ۱۵ اینچی اشاره کرد.
درون کابین نیز شاهد افزایش امکانات میراژ ۲۰۲۰ هستیم. تریم داخلی درها، پشت آمپرها و تودوزی از بخش هایی هستند که تغییر کرده اند.
از امکانات میراژ ۲۰۲۰ باید به نمایشگر ۶.۵ اینچی SDA، اپل کارپلی، اندروید اتو و سیستم رهیاب ماهواره ای اشاره کرد.
در بخش فنی، میراژ جدید از پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر به قدرت ۸۰ اسب بخار استفاده می کند. به گفته ی میتسوبیشی این پیشرانه مصرف کم‌تری نسبت به قبل دارد.

میتسوبیشی میراژ فیس لیفت

میتسوبیشی میراژ فیس لیفت

میراژ ۲۰۲۰ به صورت استاندارد از گیربکس ۵ دنده دستی استفاده می کند ولی امکان سفارش گیربکس اتوماتیک CVT نیز برای این خودرو وجود دارد.
میتسوبیشی میراژ در سه تیپ با نام های Verve، دیزاین و لیمیتد وارد بازار خواهد شد. فول ترین مدل این خودرو که لیمیتد نام دارد به امکاناتی همچون سیستم هشدار تصادف جلو، چراغ های اصلی LED، چراغ های روشنایی در روز LED، جلوپنجره کرومی، مه شکن جلو سنسور پارک عقب، کروز کنترل، گرمکن صندلی های جلو و تهویه خودکار مجهز است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/11
جسارت نشه
ولی شبیه سابریناست