موضوعات داغ

مرسدس بنز E200 مدل 2018 با قیمت‌های نجومی وارد بازار ایران شد + قیمت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نمایشگاه خودرو تهران سال 1396 با بیم و امید‌های فراوانی همراه بود. برخی از شرکت‌های واردکننده در این نمایشگاه غایب بودند و برخی دیگر نظیر ستاره ایران و نگین خودرو با تمام توان حاضر شده بودند. اکنون دو سال از آن تاریخ می‌گذرد و شرایط بازار خودروهای وارداتی و شرکت‌های واردکننده بسیار وخیم است. یکی از خودروهای محبوب این نمایشگاه مرسدس بنز E200 مدل 2018 بود که در غرفه ستاره ایران خودنمایی می‌کرد. حال این خودرو در تعداد محدودی از گمرک ترخیص شده و قابل خرید است. خودرویی که احتمالا انتخاب لوکس پسندان را تشکیل خواهد داد.
شرکت ستاره ایران که مدت‌هاست نماینده عرضه و ارائه خدمات پس از فروش محصولات بنز در ایران است، در نمایشگاه خودرو تهران 1396 با نمایش دو سدان مرسدس بنز C‌ کلاس و مرسدس بنز E کلاس 2018، موفق شد در غیاب پرشیاخودرو و محصولات بی ام و توجهات را به خودش جلب کند. از آن روز تاکنون قوانین واردات روز به روز عجیب‌تر شدند تا درنهایت درهای واردات بسته شد و بسیاری از خودروهای ثبت سفارش شده، در گمرک انبار شدند. خودروهای دپوشده در گمرک پس از مدت‌ها انتظار ترخیص شدند تا در سال 2020 شاهد ورود محصولات گرد و خاک خورده 2018 به بازار کشورمان باشیم.
مرسدس بنز E200 مدل 2018 یکی از جذاب‌ترین خودروهایی است که بازار کشورمان انتظار ورودش را می‌کشید و حال می‌توان این محصول را در آگهی‌های فروش مشاهده کرد. پیشرانه در نظر گرفته شده برای این خودرو از نوع دولیتری توربوشارژر بوده که قادر است تا حداکثر ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل ۷.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز معادل ۲۴۰ کیلومتر در ساعت عنوان شده است. گیربکس مرسدس بنز E200 مدل 2018 نیز نه سرعته اتوماتیک است که عملکرد بهتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد. لازم است بدانید که مرسدس بنز E200 مدل 2018 دیفرانسیل عقب است.

مرسدس بنز E200

مرسدس بنز E200

مرسدس بنز E200 مدل 2018 به سطح بالایی از امکانات و تجهیزات ایمنی مجهز است که رانندگی در حالت نیمه خودکار را برای آن فراهم می‌کند. البته هنوز مشخص نیست سیستم‌های بی عیب و نقص آلمانی در شرایط جاده‌های ایران چگونه عمل می‌کنند و باید منتظر ارائه تست و بررسی‌های این خودرو در رسانه‌ها باشیم. امکانات رفاهی مرسدس بنز E200 مدل 2018 نیز قابل توجه هستند و این خودرو مجهز به تجهیزاتی همچون سقف پانوراما، گرمکن و سرد کن صندلی‌های جلو، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه HUD، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم رادار بین خطوط، سیستم پارک خودکار، صندلی‌های برقی جلو، قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی، شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان، دوربین دید عقب و سنسورهای جلو و عقب است.
در حال حاضر نمونه‌های معدودی از مرسدس بنز E‌ کلاس 2018 وارد بازار شده و به واسطه درج رقم بالا، قیمت مرسدس بنز E200 مدل 2018 در آگهی‌ها به صورت توافقی درج شده است. با این حال طی بررسی‌های خودروبانک، قیمت مرسدس بنز E200 مدل 2018 تک کلید، چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان و مرسدس بنز E200 مدل 2018 سه کلید یا فول چهار میلیارد و هفتصد میلیون تومان برآورد می‌شود. قیمت هایی که سر به فلک کشیده و حتی در گران ترین مدل ها و با احتساب دلار امروز نیز نباید چنین لیبل قیمتی روی این خودروها قرار بگیرد. مطمئناً با توجه به عدم عرضه و توقف واردات، از این پس باید بیشتر شاهد چنین قیمت گذاری های عجیبی باشیم و راه حل نهایی آن، عرضه بیشتر خودروهای وارداتی در کنار ثبات قیمت دلار و قوانین جاری در این بازار است. نمونه‌های وارد شده از این نسل دارای گارانتی‌های ستاره ایران نیز هستند. با توجه به حضور اندک این خودرو در بازار، بعید به نظر می‌رسد در کوتاه مدت احتمالاً شاهد تعدیل قیمت مرسدس بنز E200 مدل 2018 باشیم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/10
مملکت مسخره که میگن اینجاست.انقدر ارزش پول ملی را کاهش
داده اند که باید برای یک خودروی نه چندان لوکس چنین مبالغ
هنگفتی را به مردم تحمیل کنند!!
1398/12/16
الله برکت الله
1399/2/21
درسته بنزه برنده ولی ۱۸۵ اسب یه موتر ۲ لیتری این ماشین فقط یه اتاقه خیلی زیباس این قیمتها هم احمقانس و خریدش با این قیمت هم احمقانس