موضوعات داغ

ثبت نام تاکسی‌های اینترنتی در سامانه «سماس»

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه «سماس» ثبت کنند.
به نقل از فارس، مرتضی ضامنی در این خصوص عنوان کرد: «بر اساس دستورالعمل جدید تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در سامانه سماس ثبت کنند و متناسب با پیمایشی که داشتند می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند.»
براین اساس تمامی اقدامات به صورت سیستمی انجام خواهد شد و دیگر زمان بر نخواهد بود و افراد می توانند به راحتی و به سرعت سهمیه سوخت خود را دریافت کنند.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ادامه داد: «در سامانه جدید خودرو‌های دوگانه‌سوز و تک‌سوز استعلام‌های لازم را دریافت می‌کنند و هر ماه سهمیه سوخت آن‌ها اختصاص می‌یابد.»
ضمنی ادامه ادامه داد: «در اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت وزارت نفت مدل جدیدی را ارائه کرد که آن هم پرداخت اعتباری مابه‌التفاوت قیمت پایه سوخت نسبت به آزاد بود و این اقدام برای اولین بار در کشور انجام می‌شود.»
گفته می شود تاکسی‌های اینترنتی تا سقف 300 لیتر، آژانس‌ها نیز تا سقف 200 لیتر به صورت ماهانه سوخت خود را به این شکل دریافت خواهند کرد و ملاک در خصوص آن ها مسافت پیمایش شده است. این روند شامل سرویس مدارس نیز می شود که براساس آنچه که پیش از این اعلام شده بود 120 لیتر سهمیه سوخت در طول هر ماه دارند. این خودروها اگر دوگانه‌سوز باشند 60 درصد از این سهمیه را دریافت می کنند.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در انتها خاطر نشان کرد: «در تاکسی‌های اینترنتی پیمایش آن‌ها متناسب با نرم‌افزار‌ها مشخص است و بر اساس همان پیمایش سهمیه سوخت‌آن‌ها اختصاص خواهد یافت.»

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/23
من ۵۷۷۳ کیلومتر پیمایش اسنپی داشتم ولی۲۷۰۰۰۰برام اعتبار رژختن مگه نگفتین هر ۱۰۰کیلومتر ۷لیتر!ماشینم تک سوزا! از اول ثبت نام هم برام هیچی نریختن
1399/2/14
اقا شما رو به امام حسین سهمیه بنزین ما رو واریز کنین، اخه به هیچ طریقی هم نمیشه برا ده دقیقه خودتونو جای ما بزارین، بفاطمه زهرا از وقتیکه بنزین سه هزار تومن شد امسال من که تو تاکسی اینترنتی دنده میزنیم و هیچ غمخواری نداریم و بجوونیم قسم هرشب موقع خواب با ۳۶ سال سن ارزومه صبح بیدار نشم. چون باخاک یکسان شدیم و‌دردامون برا کسی ارزشی نداره
1399/10/29
لینک ثبت نامه سماس رو تروخدا یکی بفرسته