موضوعات داغ

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با چه آپشن هایی از سوی ایران خودرو به بازار عرضه می شود؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
دنا پلاس توربو اتوماتیک خودرو خبرسازی در طی ماه‌های گذشته بوده و قرار است از سال 1400 به مشتریان تحویل گردد. دنا پلاس نسخه بروزشده دنا معمولی است که در سال 1395 معرفی شد و نسخه توربوشارژر آن نیز چندی بعد به بازار عرضه گردید. تمامی این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که دنا معمولی با آپشن‌های کمتر همچنان روی خط تولید قرار دارد.
دنا پلاس توربو اتوماتیک از نظر ظاهری تفاوتی با دنا پلاس توربو دنده‌ای ندارد و هر دو این خودروها از یک سبک کلی پیروی می‌کنند. مساله بارز در نمای کلی دنا پلاس اتوماتیک عدم هماهنگی قسمت‌های مختلف خودرو است که برای اصلاح آن ایران خودرو نیاز به طراحی محصولی کاملا جدید خواهد داشت. با این حال بروزرسانی‌های صورت گرفته در دنا پلاس اتوماتیک نسبت به دنا و دنا پلاس معمولی قابل قبول هستند و نسخه متفاوتی از دنا پلاس را به نمایش می‌گذارند.
آن‌طور که ایرانخودرو اعلام کرده، قرار است تا محصولات این شرکت از این پس با تیپ بندی گسترده به بازار عرضه شوند. در حال حاضر اطلاعات تیپ پایه دنا پلاس اتوماتیک موسوم به L1 منتشر شده که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

دنا پلاس اتوماتیک

دنا پلاس اتوماتیک

در تصویر می‌بینیم که دنا پلاس توربو اتوماتیک تیپ L1 به تجهیزات اندکی مجهز شده که برخی از این امکانات در سمند LX‌ های قدیمی موجود هستند. صندلی‌های خودرو چرمی نیست و روکش پارچه‌ای دارد. خبری از سانروف نیز در این تیپ نخواهد بود. نکته مثبت وجود فرمان برقی است که نسبت به فرمان هیدرولیک عملکرد بهتری دارد. سیستم چندرسانه‌ای مجهز به نمایشگر هفت اینچی، سنسور دنده عقب و صندلی‌های برقی جلو نیز از دیگر تجهیزات دنا پلاس اتوماتیک در تیپ پایه هستند. به نظر می‌رسد ایران خودرو دوربین دنده عقب را از این خودرو حذف کرده و خریدار برای در اختیار داشتن این آپشن می‌بایست تیپ‌های بالاتر خودرو را خریداری نماید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/12
با سلام
با توجه به حدود و اندازه های ظاهری دنا پلاس توربو ، به نظر می رسد که داخل کابین فضای بسیار کمی دارد و همچنین داشبور بسیار بزرگی دارد که سرنشینان جلو راحت نیستند. همچنین در قسمت موتور فضای خالی زیادی وجود دارد که باعث کوچکتر شدن کابین شده است
1398/12/13
اینا الان واقعا اپشن به حساب میاد ؟ فرمون برقی 😂😂 روکش صندلی پااااارچه اخه ؟؟؟؟؟؟ 😂😂😂 لعنت به همتون