موضوعات داغ

توسعه برند چینی در بازار آمریکای جنوبی با همکاری لیفان و برلیانس

عکس مطلب اول
لیفان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان اتومبیل چینی، در بازارهای بین المللی موفقیت های چشمگیری داشته است و در برخی کشورهای بزرگ جهان، موفق شده گوی سبقت را از رقبای هموطن خود ربوده و بیشترین سهم فروش را در بین خودروسازان چینی داشته باشد. به عنوان مثال در کشور روسیه، این خودروساز چینی برای 7 سال متوالی پرفروش ترین خودروساز چینی بوده و یا حتی اگر نگاهی به بازار کشور اتیوپی داشته باشیم، می توانیم برای 8 سال متوالی شرکت خودروسازی لیفان را پرفروش ترین خودروساز چینی بدانیم.
در حوزه بین المللی، 2 سالی می شود که شرکت خودروسازی لیفان موفق شده بازار خود را در آمریکای جنوبی و کشور برزیل پیدا کرده و پرفروش ترین خودروساز چینی بازار این کشور لقب گیرد. حال برای تقویت حضور خود در بازار آمریکای جنوبی، لیفان دست در دست برلیانس گذاشته و سعی دارند تا به توسعه بازار آمریکای جنوبی برای خودروسازان چینی کمک کنند.

توسعه برند چینی در بازار آمریکای جنوبی با همکاری لیفان و برلیانس

توسعه برند چینی در بازار آمریکای جنوبی با همکاری لیفان و برلیانس


در هفته های گذشته، دو شرکت خودروسازی لیفان و برلیانس به توافق رسیدند تا با همکاری استراتژیک خود در کشور اروگوئه، در زمینه های مختلفی همچون تولید، تحقیق و توسعه فناوری ها، بازاریابی و دیگر زمینه ها یک همکاری عمیق و راهبردی با یکدیگر داشته باشند. براساس این توافق، شرکت خودروسازی لیفان کارخانه تولیدی خود در کشور اروگوئه با ظرفیت تولید سالیانه 18 هزار اتومبیل را طی سه سال آینده با شرکت خودروسازی برلیانس به اشتراک خواهد گذاشت ودر سال اول 3000 دستگاه، در سال دوم 5000 دستگاه و در سال سوم 10 هزار دستگاه به محصولات برلیانس اختصاص خواهد داد.
این همکاری راهبردی و تولید اتومبیل در کشور اروگوئه، هزینه های صادرات از کشور چین به کشورهای مختلف آمریکای جنوبی را کاهش خواهد داد و تنها برای کشور برزیل، می تواند کاهش 35 درصدی هزینه ها و همچنین تعرفه های مختلف را به همراه داشته باشد که در قیمت نهایی اتومبیل تاثیرگذار بوده و قطعا در بازاریابی و فروش بهتر مارک های چینی در آمریکای جنوبی تاثیر زیادی خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد