موضوعات داغ

پژو 208 برقی، بهترین خودروی شهری که می توان داشت + فیلم

عکس مطلب اول
هفته گذشته نسل جدید پژو 208 موفق شد از نگاه خبرنگاران، مجلات و سایت های بزرگ اروپایی به عنوان خودروی سال 2020 اروپا معرفی شود و این درحالی بود که رقبای قدرتمندی همچون پورشه تایکان و یا خودروی تسلا مدل 3 در برابر او قرار داشتند. حال شرکت خودروسازی پژو برای کسانی که می خواهد خودروی سال اروپا را داشته باشند و از طرفی دیگر به فکر اقتصاد سوخت و پایین آوردن هزینه های سرویس اتومبیل خود هستند، نسخه تمام الکتریکی آن را آماده کرده است که خروجی قدرتی نزدیک به مدل های درون سوز داشته و می تو اند نیاز کاربران خود را به خوبی فراهم کند.
نسخه الکتریکی پژو 208 نیاز شما را به اندازه نسخه های احتراق داخلی برآورده خواهد کرد و با خرید نسخه الکتریکی، خروجی قدرت 134 اسب بخاری و گشتاور 260 نیوتن متری خواهید داشت که برای ثبت زمان 8.1 ثانیه برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر برساعت از حالت سکون کافی خواهد بود. باتوجه به آزمایش های WLTP، پژو 208 الکتریکی می تواند با تکیه بر باتری های 50 کیلووات ساعتی خود، حداکثر 340 کیلومتر محدوده حرکتی داشته باشد و یا با استفاده از شارژرهای سریع 300 کیلوواتی، می توان حدود 80 درصد از باتری های اتومبیل را در عرض تنها 30 دقیقه شارژ کرد، هرچند با استفاده از شارژرهای استاندارد، نیاز به صرف زمان 7 ساعت و 30 دقیقه ای برای شارژ کامل باتری های اتومبیل خواهید داشت.
به دلیل افزایش وزن اتومبیل و اضافه شدن مجموعه باتری های سیستم محرک، شرکت خودروسازی پژو سیستم تعلیق این سوپرمینی الکتریکی را مجدد تنظیم کرده است تا راحتی بیشتر و ثبات بالاتری هنگام استفاده داشته باشد و برای رسیدن به این راحتی، رینگ های 17 اینچی و صندلی های اتومبیل هم کمک کننده خواهند بود. در داخل کابین، طراحی جذاب و مدرنی را شاهد هستیم و به رغم کوچک بودن خودرو، فضای مناسبی برای دو سرنشین بزرگسال در قسمت عقب فراهم شده است و همچنین فضای مناسبی در قسمت بار ارائه خواهد داد. کیفیت ساخت قطعات داخل کابین بسیار خوب و طراحی نسل جدید پژو در داخل کابین، شما را با فضای کاملا مدرن و جذاب روبرو خواهد کرد و به شما حس رانندگی با یک خودروی اسپرت را خواهد داد، درحالی شما با یک خودروی برقی سوپرمینی رانندگی می کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/12
دم کمپانی پژو گرم.
البته این خودرو ها واسه از ما بهترونه نه واسه ماهایی که یه پراید رو از دم قسط هم نمیتونیم بخریم.
این ماشینا واسه ما ایرانیا همیشه مث رویاست.
ینی بیشترمون!!!!!!!!!!!!!!!!!
(قابل توجه آقازاده ها)
1400/8/6
این پژو بود که برای قشر متوسط خودروی الکتریکی تولید کرد درحالی که تسلا و بی ام و و پورشه خودروهای برقی رو برای لوکس بودن ساختن نه برای کاهش الودگی هوا