موضوعات داغ

قیمت جنسیس GV80 از ۴۹ هزار دلار آغاز می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
جنسیس GV80 اولین شاسی بلند این برند لوکس است که اوایل امسال رونمایی شد، اما جزئیات درباره نسخه‌های مختلف و قیمت آن تاکنون مشخص نشده بود. در رونمایی ماه ژانویه، جنسیس اعلام کرد این مدل تا تابستان در نمایندگی‌های آمریکای شمالی در دسترس قرار خواهد گرفت. حالا اطلاعاتی درباره قیمت GV80 و سه نسخه مختلف استاندارد، پیشرفته و پرستیژ آن منتشر شده است.
به نظر می‌آید شایعات درباره اینکه قیمت پایه جنسیس GV80 از ۵۰ هزار دلار آغاز می‌شود درست بوده‌اند. قیمت مدل پایه از ۴۹ هزار دلار شروع می‌شود. قیمت نسخه استاندارد حتی با احتساب هزینه تحویل در محل کمتر از ۵۰ هزار دلار است. نسخه استاندارد دوچرخ محرک GV80 از موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۳۰۰ اسب بخار بهره می‌برد. در داخل کابین شاهد صندلی‌های گرمایشی، نورپردازی محیطی، تعداد زیادی کیسه هوا، دوربین دید عقب و چندین دستیار رانندگی و سیستم ایمنی هستیم.

جنسیس GV80

جنسیس GV80

قیمت مدل پیشرفته که همچنان از موتور چهار سیلندر و رانندگی دوچرخ محرک استفاده می‌کند از ۵۲۸۰۰ دلار شروع می‌شود. این مدل علاوه بر موارد قبلی دارای استریوی ۲۱ اسپیکره، صندلی‌های دارای تهویه، فرمان گرمایشی و سقف پانورامیک است. قیمت مدل پرستیژ از ۵۷ هزار دلار آغاز شده و دارای صندلی‌های چرمی و صندلی‌های گرمایشی اضافه برای ردیف عقب، دستیارهای رانندگی و چرخ‌های ۲۰ اینچی است.
در صورتی که بخواهید مدل تمام چرخ محرک را سفارش دهید، باید برای مدل استاندارد ۵۷۵۰ دلار بیشتر، برای مدل پیشرفته ۶۲۰۰ دلار بیشتر و برای مدل پرستیژ ۶۳۵۰ دلار بیشتر بپردازید. این هزینه بیشتر فقط برای رانندگی تمام چرخ محرک نیست و شامل سقف پانورامیک، آپشن‌های دیگر برای صندلی و دوربین‌ها می‌شود. این روش نه چندان ماهرانه جنسیس به منظور ترغیب مشتریان برای خرید نسخه‌های با موتور V6 با توان ۳۷۰ اسب بخار است. این مدل‌ها از رانندگی تمام چرخ محرک و سیستم تعلیق حساس به جاده بهره می‌برند.
قیمت GV80 3.5T استاندارد تمام چرخ محرک از ۵۹۱۵۰، نسخه پیشرفته از ۶۴۳۵۰ و نسخه پرستیژ از ۷۱ هزار دلار شروع می‌شود. این قیمت شامل چرخ‌های ۲۲ اینچی، چرم ناپا برای صندلی‌ها، کیلومترشمار ۱۲.۳ اینچی سه بُعدی، صندلی‌های ردیف دوم دارای تهویه، سامانه هاد و تمام سیستم‌های دستیار رانندگی می‌شود.
جنسیس مدل GV80 را با سه ردیف صندلی هم ارائه می‌دهد. این آپشن فقط در مدل پیشرفته T3.5 در دسترس است، اما قیمتش از ۶۵ هزار دلار شروع می‌شود.

جنسیس GV80

جنسیس GV80

GV80 در بازار دوچرخ محرک زیرسایه رقبای آلمانی مثل آئودی، بی‌ ام‌ و و مرسدس بنز قرار می‌گیرد. اگر رانندگی تمام چرخ محرک را به این مدل اضافه کنید، قیمت آن با خودروهایی مثل آئودی Q7 و مرسدس بنز GLE قابل مقایسه است.
با توجه به اینکه تاکنون ۶۰۰۰ درخواست پیش‌خرید برای جنسیس GV80 ثبت شده، وقتی فروش آن آغاز شود قطعا به رقیب مناسبی برای شاسی بلندهای لوکس آلمانی تبدیل خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/19
به شدت زشت و بد قیافه