موضوعات داغ

درگ آئودی S3 با مرسدس CLA 35 ای ‌ام ‌جی و مینی کلابمن JCW + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مینی کلابمن JCW یک هاچ‌بک خاص است که قدرت زیادی زیر کاپوتش پنهان کرده است. مدل نسل دوم با کد F54 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۵ رونمایی شد و براساس پلتفرم بی ‌ام‌ و UKL2 ساخته شده بود. این مدل زمانی که معرفی شد بزرگترین مدل شرکت مینی بود – البته پس از آن نسل دوم مینی کانتریمن به بزرگترین مدل مینی تبدیل شد.
اگرچه این کلابمن کاملا غیرمتعارف به نظر می‌رسد، کاملا برای استفاده روزمره مناسب است و آئودی S3 با مرسدس CLA 35 ای‌ام‌جی هم چنین شرایطی دارند. حالا این سه خودرو در یک مسابقه درگ به چالش کشیده می‌شوند تا ببینیم سریع‌ترین آن‌ها در یک مسیر مستقیم کدام است.
قبل از اینکه ویدیو را تماشا کنید، اجازه دهید مشخصات فنی این سه خودرو را بررسی کنیم تا ببینیم شانس کدامیک روی کاغذ بیشتر است.
مینی کلابمن JCW از موتور ۲ لیتری چهار سیلندر با توان ۳۰۲ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر بهره می‌برد و وزنش ۱۲۲۰ کیلوگرم است.
مرسدس CLA 35 ای‌ام‌جی از موتور ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر خطی استفاده می‌کند که توان ۳۰۲ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند و وزن آن ۱۵۸۳ کیلوگرم است.
همچنین آئودی S3 را داریم که ضعیف‌ترین مدل بین این سه تاست. S3 از موتور ۲ لیتری TFSI چهار سیلندر خطی با توان ۲۹۶ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر بهره می‌برد. این مدل با وزن ۱۴۷۰ کیلوگرم از نظر وزنی بین دو رقیبش قرار می‌گیرد.
به نظر شما کدامیک برنده این درگ خواهد شد؟

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد