موضوعات داغ

[نظرسنجی] خودروی سال 98 بازار خودرو ایران را انتخاب کنید

عکس مطلب اول

همانطورکه می‌دانید، سال 98 برای بازار خودرو ایران، سالی پر از خبرهای ناامیدکننده بود. گرانی عجیب در بازار خودروهای داخلی و وارداتی و همچنین تداوم ممنوعیت واردات خودرو، موجب شد تا بازار خودرو ایران، از آنچه قبلاً بود نیز کسل‌کننده‌تر و بی‌رنگ‌تر باشد. اما در همین سال نیز با ترخیص بعضی از خودروهای مانده در گمرک و همچنین تولید چند برند چینی، چند محصول جدید را در بازار تجربه کردیم. حال همانند سال‌های گذشته، قصد داریم تا یک نظرسنجی برگزار کنیم و شما مخاطبین عزیز، نظر خود را در مورد بهترین خودروی سال 98 که به تازگی وارد کشور شده بدهید.

همانند سال‌های گذشته، قوانینی برای این نظرسنجی در نظر گرفته شده است. سقف قیمتی 1.5 میلیارد تومان، ورود و پلاک شدن خودرو تا قبل از اوایل زمستان 98 از جمله شرایط حضور در این لیست است. لذا خودروهایی مانند SWM و یا محصولات جدید خودروسازی فردا، با وجود اینکه معرفی شده‌اند، اما به دلیل اینکه هنوز شماره‌گذاری نشده‌اند، در این لیست قرار ندارند و سال آتی در نظرسنجی خودروی سال 99 قرار می‌گیرند.

خودروهای جدیدی که امسال وارد بازار خودرو شده‌اند را می‌توانید در زیر مشاهده کنید و از طریق لینک قرار داده شده می‌توانید در نظرسنجی شرکت کنید و به خودروی مورد نظر رای دهید.

این موضوع را مدنظر داشته باشید که خودروهای زیر در یک سگمنت نیستند و به خودرویی رای دهید که از نظر شما در سگمنت خودرو و در مقایسه با رقبا، خودرویی قابل قبول‌تر و کامل‌تر است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/27
همه افتضاح بودن امیدوارم سال اینده از این وضع خلاص بشیم
1399/5/20
واقعا این کار درست نیس یه شرایطی گذاشتید ک هیچ بنی بشری نمیتونه ثبت نام کنه مگه میشه کسی حتی یه ماشین هم بنامش نباشه با روحیات انسان بازی کردن اصلا خوب نیس
1398/12/27
آقا اینارو ول کن انتخاب من نیسان گاوی و وانت مزدا کارا خخخخخخ
1398/12/28
خب ایمیل که تایید نمی شه ولی هیوندا آزرا بهترین ماشین 98
1398/12/28
الان خودرویی که سقف قیمتی 1.5 میلیارد تومان هست رو میگین خودروی سال98 ایران ؟
مگه خودروی سال نباید یکی از فاکتورهای مهم اونم دسترسی اکثریت جامعه به خرید اون خودرو را داشته باشه ؟!
الان کوییک آر بی کیفیت ،یا آزرای میلیارد تومانی و تک تک ماشین هایی که تو لیست گذاشتین خودروی سال محسوب میشن.؟!!
به نظر من این نظر سنجی مشکلات بزرگی داره.
1398/12/29
ببخشید کدوم اینا صفر تا صدش اینحا تولید میشه ؟
اینا همه مونتاژ هستن
ایران چیزی به اسم خودرو نداره که بخواد بهترین هم داشته باشه
1399/1/4
به نظرم کوییک آر خودروی سال هست . بعضی از دوستان خودروی سال رو با بهترین خودرو اشتباه گرفتن . دلیل انتخابم اینه چون نسبتا خودروی قابل دسترسی برای اکثر ملت هست و فروشش هم خوب بوده و لطفا با بهترین خودرو اشتباه نگیرید.