موضوعات داغ

نیسان قصد دارد لوگو شرکت و لوگو خودروهای اسپرت Z را تغییر دهد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به نظر می‌آید شرکت نیسان قصد دارد لوگو خودش را عوض کند. این لوگو که در بریتانیا، پرو، اروگوئه، شیلی و آرژانتین به ثبت رسیده خیلی ساده است و دیگر شبیه لوگو سه‌بعدی و کرومی کنونی شرکت نیست.
به جای آن، لوگو جدید نیسان دوبعدی و تک‌رنگ خواهد بود، با نام شرکت با فونت سنز- سریف که توسط قوس‌هایی ظریف در بالا و پایین احاطه شده است. این لوگو جدید ظاهر دایره‌ای را حفظ کرده، اما تفاوت آشکاری نسبت به نشان بزرگ کنونی دارد. این یادآور تلاش‌های بی ‌ام ‌و و دیگر خودروسازان برای مدرنیزه کردن نشان خود با استفاده از اشکال ساده‌تر است – اما به نظر ما نشان جدید نیسان بهتر از نشان بی ‌ام ‌و طراحی شده است.
البته طی رونمایی از کانسپت نیسان آریا در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ شاهد نگاهی به لوگو جدید نیسان بودیم. ظاهر لوگو آن کراس‌اوور الکتریکی شباهت زیادی با ظاهر لوگو جدید دارد، که این نشان می‌دهد به احتمال خیلی زیاد لوگو جدید نیسان همین نشان خواهد بود و به زودی اجرایی خواهد شد.

لوگو نیسان

لوگو نیسان

همچنین با توجه به ثبت یک لوگو در کانادا و نیوزیلند، نیسان Z هم قرار است لوگو جدیدی داشته باشد. البته برخلاف لوگو مدرن نیسان، نشان Z ریشه در گذشته دارد. برخلاف نشان Z سامورایی کنونی، لوگو جدید این مدل هم از یک حرف Z با فونت سریف با خطی در میانش تشکیل شده که تقریبا شبیه لوگو Z240 محصول ۱۹۷۱ است.
امیدواریم این لوگو جدید همچنین نشانگر سبک طراحی کلاسیک Z جدید باشد. چراغ‌های بومرنگی و عریض بودن مدل کنونی حتی زمانی که تازه بود قدیمی به نظر می‌آمد، و طراحی ظاهری ساده و زیباتر Z خواسته همه دوستداران این مدل جذاب است.
خودرو اسپرت نسل بعدی نیسان احتمالا طی یک یا دو سال آینده با دو نشان جدیدش رونمایی خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد