موضوعات داغ

سرانجام جک X7 بصورت رسمی معرفی شد؛ پرچم دار جدید جک

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی جک برای اولین بار تصاویر مربوط به کراس اوور جمع و جور Jiayue X7 را منتشر کرد.
اطلاعاتی منتشر شده از این خودرو پرچم دار بسیار محدود بوده و تنها در حد چندین تصویر و اطلاعات فنی جزیی است. گفته می شود این خودرو در سه ماهه دوم سال میلادی جاری راهی بازار چین می شود.
این کراس اوور کامپکت به یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز است که می تواند 174 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور تولیدی را توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ ها منتقل کند.
در خصوص ابعاد X7 گفته می شود که طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب برابر با 4,776 میلی‌متر، 2,750 میلی‌متر و 1,900 میلی‌متر است و فاصله محوری چرخ ها نیز برابر با 2,750 میلی‌متر است.

جک X7

جک X7

این خودرو پرچم دار به طور کلی بر روی سدان Jiayue A5 پایه گذاری شده و زبان طراحی آن مطابق با این سدان است.
در خصوص طراحی داخلی این وسیله نقلیه باید عنوان کرد که جک ترجیح داده است از طراحی موسوم به «ساده، چشمگیر، لوکس و دلپذیر» استفاده کند. بر همین اساس در داخل خودرو تنها از دو رنگ مشکی و نقره ای کمک گرفته شده و متریال های بکار رفته بسیار نرم و مینیمال است. یک نمایشگر لمسی افقی در میانه داشبورد به چشم می خورد که در کنار آن پنل کنترل سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته است. امکانات لوکسی همچون سانروف پانوراما در داخل اتاقک این خودرو تعبیه شده و استفاده کنندگان از آن از دیگر امکانات لوکس نیز بهره خواهند برد.

JAC X7

JAC X7

در خصوص نمای بیرونی X7 لازم به ذکر که در قسمت جلویی یک جلوپنجره کرومی آبشاری و چراغ های اصلی در قسمت پایین و دی‌لایت‌های نازک LED در قسمت بالایی جلوپنجره به چشم می خورد. لوگوی جک نیز بر روی دماغه خودرو در مرکز کاپوت قرار گرفته است.
در عقب خودرو هم علاوه بر اگزوز مربعی شکل، چراغ های متصل به هم دیده می شود که این روزها از محبوبیت بالایی نیز برخوردار بوده ویک نمای اسپرت به خودرو می بخشد.



نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/19
چه عجب!!!!!