موضوعات داغ

کاهش چشمگیر تلفات و تصادفات نوروزی نسبت به سال گذشته

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سردار حسین اشتری، رئیس پلیس کشور روز گذشته خبر از کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ ای از ۲۵ اسفندماه تا پایان روز سه شنبه 12 فروردین ماه داد که حدود ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است. سردار اشتری در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که با رصدهای صورت گرفته از دوربین های این مرکز و دریافت گزارش ها از سراسر کشور، خوشبختانه در هیچ نقطه ‌ای تجمع وجود ندارد و ترددها در سطح شهرها و جاده ‌های کشور به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.
سردار اشتری، رئیس پلیس کشور در ادامه صحبت های خود اضافه کرد که تلفات و تصادفات جاده ‌ای از 25 اسفندماه تا پایان روز سه شنبه 12 فروردین ماه، حدود 65 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته کاهش پیدا کرده است و می تواند نشان دهنده رعایت مردم و عمل به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی ارائه شده توسط پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از پایگاه خبری تسنیم، سردار اشتری با اشاره به محدود افرادی که به توصیه‌ ها توجه نمی ‌کنند، اعلام کرد که با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، این افراد مبلغ 500 هزار تومان جریمه نقدی می ‌شوند و درصورت عدم توجه به تذکرات پلیس، توقیف یک ماهه خودرو در دستور کار قرار خواهد گرفت. خوشبختانه مردم فهیم و با فرهنگ کشور با درک شرایط موجود برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌ هایشان، نقش بسیار زیادی را در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا کرده اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/14
چه تیتر خنده داری