موضوعات داغ

نمایشگاه داران خودرو همچنان تعطیل باشند؛ خدمات خودرویی فعالیت مشروط

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بیش از یکماه از شروع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و در این مدت کسب و کار بسیاری از صنوف به تعطیلی کشیده شده است. از ابتدای سال 99 دولت با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، دستورالعمل‌های خاصی برای توقف فعالیت صنوف مختلف صادر کرد. حال پس از پایان تعطیلات نوروز و حدود دو هفته تعطیلی بازارها و مراکز کسب و کار، برخی از این مراکز به صورت مشروط آماده سرویس‌دهی به مردم هستند.
مطابق بخشنامه اعلام شده، در گروه دوم که به صنف خدمات خودرویی اختصاص دارد، تمامی کسب و کارهای این حوزه نظیر باطری سازان، لوازم یدکی اتومبیل، اتوسرویس و کارواش و فروشندگان لاستیک اجازه دارند از ساعت 10 الی 16 تحت شرایطی به فعالیت بپردازند. این شروط عبارتند از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم ازدحام جمعیت در واحد صنفی.

 صنف خدمات خودرویی

صنف خدمات خودرویی

در بخش آخر این بخشنامه نیز صنوف غیرضروری قرار دارند که در وضعیت فعلی، فعالیت آن‌ها ممنوع می‌باشد. یکی از صنوف نمایشگاه‌داران اتومبیل هستند که فعالیت آن‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود. با توجه به شرایط رکود بازار خودرو و کاهش قابل توجه خرید و فروش ناشی از شیوع ویروس کرونا، به نظر می‌رسد روزهای بدتری برای نمایشگاه‌داران خودرو در راه خواهد بود.

صنوف غیرضروری

صنوف غیرضروری

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد