موضوعات داغ

پیش فروش شاهین و رانا پلاس چه زمانی آغاز می شود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در طول سه سال گذشته، عوامل متعددی صنعت خودروسازی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است و خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم بین المللی صنعت خودروسازی، باعث توقف فعالیت بسیاری از شرکت ها و خودروسازان داخلی و یا حتی باعث توقف تولید برخی از محصولات خودروسازان بزرگ داخلی شده است. با این حال، خودروسازان داخلی طی سال های گذشته تلاش کردند تا با طراحی محصولات اختصاصی خود، خلاء بازار را جبران کنند.
از محصولاتی که شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو برای فروش در سال جدید آماده کرده اند، می توان به خودروی سایپا شاهین و یا خودروی رانا پلاس و سورن پلاس اشاره داشت، اما هنوز تاریخ دقیقی برای پیش فروش این محصولات اعلام نشده است و بسیاری منتظر آغاز برنامه های فروش ایران خودرو و سایپا هستند. با از سر گرفتن فعالیت شرکت های خودروسازی و قطعه سازان داخلی، می توان انتظار داشت که از هفته آینده فروش رسمی شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو آغاز شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از گسترش نیوز، در صورتی که خودروسازان داخلی از هفته آینده برنامه فروش خود را اعلام کنند، احتمال بسیار کمی وجود دارد که شاهد طرح فروش فوری از سوی آنان باشیم و ممکن است در اوخر اردیبهشت ماه، طرح مربوط به فروش فوری و اقساطی محصولات این دو خودروساز اعلام شود.
حال در خصوص دو محصول جدید ایران خودرو و سایپا، منابعی وجود دارند که به آغاز پیش فروش سایپا شاهین در اردیبهشت ماه 99 اشاره می کند و به احتمال بسیار زیاد، در اولین طرح پیش فروش گروه خودروسازی سایپا شاهد ثبت نام این محصول جدید باشیم. از طرفی دیگر هم گفته می شود که در ماه های پایانی بهار، پیش فروش محصولات بروز شده ایران خودرو همچون "رانا پلاس" و "سورن پلاس" شروع خواهد شد. البته با شیوع ویروس کرونا، مشکلات خودروسازان و کاهش تولید آنان در سال 98، ممکن است خودروسازان به فکر جبران برنامه عقب افتاده خود باشند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/4
از خودت یه چی میپرونیا:
به احتمال بسیار زیاد، در اولین طرح پیش فروش گروه خودروسازی سایپا شاهد ثبت نام این محصول جدید باشیم