موضوعات داغ

سهمیه سوخت جانبازان چقدر است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کرامت ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی کشور از تعدیل سهمیه سوخت جانبازان تا سقف روزانه ۲۰۰ هزار لیتر طبق مصوبه کار گروه ماده ۸ تصویب‌ نامه هیئت وزیران خبر داد. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در این خصوص اعلام کرد که براساس مصوبه این کارگروه، همه جانبازان عزیزی که اطلاعات آنها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شده است، شامل تعدیل سهمیه سوخت از طریق اعتبار در کارت‌ های بانکی خواهند شد.
در روزهای گذشته، اطلاعات بیش از ۴۳ هزار نفر از ایثارگران کشور از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآورده ‌های نفتی کشور ارسال شد و با توجه به آمادگی زیرساخت‌ های سامانه هوشمند سوخت، این تغییرات از روز سه‌ شنبه دوم اردیبهشت ماه 98 در سامانه اعمال شده و در حال حاضر نیز تمام سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتبار در کارت های بانکی برای این افراد اعمال شده و ایثارگران عزیز کشور می توانند در جایگاه های عرضه سوخت با استفاده از کارت های بانکی خود نسبت به خرید سوخت اقدام کنند. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور تاکید کرد که سقف تعیین شده برای تعدیل سهمیه سوخت جانبازان به طور روزانه معادل 200 هزار لیتر خواهد بود و طبق فهرست های دریافتی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگری، ممکن است باز هم به این تعداد افزوده شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از وزارت نفت، کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده ‌های نفتی ایران در ادامه صحبت های خود افزود که این تعدیل سهمیه در شرایطی انجام شده است که دیگر همچون گذشته نیازی به تعویض پلاک خودرو و تغییر آن به پلاک معلولان و جانبازان نخواهد بود، این درحالیست که پیش از این در اطلاعیه شماره ۱۱ طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، سهمیه سوخت خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان را ۴۰ لیتر افزایش داده بودند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد