موضوعات داغ

سوداگران خودرو با نرخ گذاری کاذب مانع کاهش قیمت می شود

عکس مطلب اول
محمود شکری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص قیمت کاذب خودرو در فضای مجازی عنوان کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، نقدینگی ها در حوزه تولید و بازارهای اصلی سرمایه گذاری نمی شود و این پول ها به سمت بازارهای کاذب رفته و سوداگران فرصت طلب با قیمت سازی در فضای مجازی قصد دارند قیمت را بالا نگه دارند و پول های سرگردانی که در دست 20 تا 30 درصد مردم مانده را به بازارهای کاذب هدایت می کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه افزود: اکنون بورس اوج گرفته است اما این اوج تا زمانی ادامه خواهد داشت که همچنان پول در دست مردم باشد به همین دلیل بانک مرکزی و سازمان های اقتصادی باید این نقدینگی سرگردان را به سمت تولید واقعی سوق دهند.
شکری در پایان تصریح کرد: وزارتخانه های صمت، راه و شهرسازی، شورای عالی فضای مجازی، قوه قضاییه و سازمان بازرسی باید برای نظارت بر روی بازارهای کاذب هماهنگ تر شوند. این دستگاه ها به همراه صدا و سیما باید به مردم بگویند که مثلا قیمت پراید 40 میلیون است و یا اصلا 70 میلیون است و از این طریق جلوی سوداگری سودجویان در این کسادی بازار ناشی از کرونا گرفته شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/11
حیف من می خواستم ژیان بخرم
1399/2/12
(((این دستگاه ها به همراه صدا و سیما باید به مردم بگویند که مثلا قیمت پراید 40 میلیون است و یا اصلا 70 میلیون است و از این طریق جلوی سوداگری سودجویان در این کسادی بازار ناشی از کرونا گرفته شود)))

متاسفانه این شخص مسئول به قدری بی سواد است که هنوز نمیداند قیمت یک کالا با صدا و سیما، قوه قضاییه ، حذف نرخ از سایت های باما و دیوار کنترول و تعیین نمیشود و اصلا گفتنی نیست قیمت یک کالا فقط بر اساس عرضه و تقاضا تعیین میشود !!!
شما اگر پراید ۴۰ میلیونی رو به وفوور و بیش از تقاضا ی بازار بریزید تو بازار کدام دلال یا سوداگری میتونه بگه ۶۰ میلیون، اصلا بگه کی ازش میخره ؟؟؟؟
اما شما وقتی همین پراید ۶۰ میلیونی رو به قدر کفایت در بازار تزریق نکنید((((منظور از تزریق اینه که هر شخصی که اراده کرد صبح بره نمایندگی و هر تعدادی که خواست بهش پراید ۶۰ میلیونی بدند بعدازظهر بیاره خونه بدون ثبت نام و سایت و کد ملی و پیش خرید و . . . .)))) خُب بدیهیست که اون دلال قیمتش رو میبره بالاتر و میگه ۶۵ میلیون، حالا اگه در ۶۵ میلیونی هم همین کار رو نکینید ، اون دلال میگه ۷۰ میلیون و . . . همین جور قیمت ها میره بالا .

پس لطفا با انتشار چنین نقل قول ها و چنین مطالبی از انسال های بی سواد ، اینقدر مردم بی گناه و نادان رو اذیت نکنید !!!

شاد و پیروز باشید

علیرضا باروتی تبار
۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹