موضوعات داغ

تغییر سهمیه وانت بارهای شهری از لیتراژ به اعتباری

عکس مطلب اول
فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به کاهش 20 درصدی سهمیه سوخت ماهانه وانت بارها عنوان کرد که سازمان راهداری یک سامانه ای دارد که خودروهای باری بر اساس پیمایش سهمیه سوخت دریافت می کنند. بر این اساس به وانت بارها سهمیه بنزین پایه اختصاص می یابد که این سهمیه فارغ از کارکرد آن ها است. سهمیه بنزین برای وانت بارهای کم مصرف نیز 300 لیتر و پرمصرف 400 لیتر در ماه تعیین شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: در حال حاضر قرار نیست سهمیه سوخت خودروها تغییری پیدا کند و در خصوص تغییر سهمیه سوخت وانت بارها از لیتراژ به اعتباری نیز این موضع به دلیل شیوع ویروس کرونا تا پایان خرداد به تعویق افتاده است.
فاطمه کاهی در ادامه بیان داشت: مقرر شده است که پس از پایان مهلت تعیین شده سهمیه وانت بارهای درون و برون شهری از لیتراژ به اعتباری تغییر کند، و همچنین این موضوع ارتباطی با کاهش سهمیه سوخت خودروها ندارد و جای هیچ نگرانی برای این موضوع نیست.
وی در پایان تصریح کرد: همه تصمیمات در این خصوص در وزارت کشور اتخاذ و پس از آن به سازمان راهداری اعلام و برای اجرا و واریز سهمیه سوخت وانت بارها به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ابلاغ می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد