موضوعات داغ

امکانات جدید سایپا 151 آپشنال مشخص شد + جدول

عکس مطلب اول
هفته های گذشته گروه خودروسازی سایپا با ارسال دعوتنامه تسویه حساب به مشتریانی که اقدام به ثبت نام و پیش خرید خودروی "سایپا 151 آپشنال" کرده بودند، قیمت قطعی این اتومبیل را اعلام کرد و این درحالی بود که هنوز شرکت خودروسازی سایپا اطلاعات دقیقی از امکانات ارائه شده بر روی این نسخه ارائه نکرده بود، اما به مشتریان خود اعلام کرد که تسویه حساب این خودرو با اختلاف کمتر از 16 میلیون تومانی نسبت به نسخه معمولی، با قیمت 56 میلیون تومانی انجام خواهد شد. حال شرکت خودروسازی سایپا اطلاعات دقیقی از امکانات و مشخصات فنی سایپا 151 آپشنال ارائه کرده است که در ادامه مروری بر روی آن خواهیم داشت.
در اندازه و مشخصات فنی، سایپا 151 آپشنال هیچ تغییری نسبت به نسخه استاندارد خود نداشته و به غیر از سیستم کاهش آلایندگی خروجی اگزوز، از همان موتور 71 اسب بخاری 1323 سی سی بر روی نسخه آپشنال هم استفاده کرده است، اما در امکانات خود با تغییراتی همراه شده که می توان به موارد زیر اشاره کرد.
در خصوص امکانات سایپا 151 آپشنال، می توان به کفپوش اتاق بار، سیستم هشدار دهنده، آینه های برقی مجهز به راهنما، تریم مشکی داخل، کفپوش سه بعدی داخل کابین، سنسور دنده عقب، رینگ اسپرت، صندلی چرم، سیستم مولتی مدیا، رول بار و همچنین دوربین دید عقب اشاره داشت که همین امکانات باعث افزایش کمتر از 16 میلیون تومانی قیمت سایپا 151 آپشنال نسبت به نسخه استاندارد شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/24
ببینید انقد بدبخت شدیم ک واسه رینگ و کف پوش 2 بعدی 18 تومن رو نسخه معمولی گذاشتن
1399/2/25
سایپا و ایرانخودرو یک استراتژیک جالبی دارن که دنیای خودرو سازی رو مبهوت خودشون کردن. واقعا باعث افتخار صنعت کشورید. این همه اپشن رو یه جا به مشتری تحویل میدن و فقط و فقط ۱۶ میلیون ناقابل از مشتری ناشکر و ناسپاس پول میگیرن. دعای خیر همه عالم بدرقه شما باد!!!!!
1399/2/25
به اینا می گن اپشن یعنی!!!!!