موضوعات داغ

فروش سهمیه سوخت در پمپ بنزین‌ها

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی، در صورت تخلف دارنده کارت سوخت در فروش سهمیه، به تعزیرات معرفی می‌شود.
کرامت ویس کرمی در بخش ویژه گفت و گوی خبری در این خصوص توضیح داد: «نه تنها مسئولین و جایگاه های سوختی که در آن ها سهمیه سوخت فروخته می شود به تعزیرات معرفی خواهند شد که اطلاعات شخص دارنده کارت نیز برای پیگیری های دستگاه قضایی در اختیار سازمان تعزیرات قرار می گیرد.»
وی تصریح کرد: «پرونده هایی در این زمینه در تعزیرات تشکیل شده و صاحبان کارت های مذکور نیز شناسایی شده اند»
ویس کرمی در ادامه افزود: «علاوه بر مسئولین جایگاه های سوخت، مالکان کارتهای سوختی که سوخت آن ها فروخته می شود نیز به سازمان تعزیرات معرفی خواهند شد اما شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با جایگاه های سوختی که این جرم را مرتکب شده اند مطابق آیین نامه خود نیز برخورد خواهد کرد.»
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در انتها از مردم درخواست کرد: «در صورت مشاهده چنین تخلف هایی با شماره های نظارتی موجود در جایگاه های سوخت تماس گرفته و یا در پیامگیر 09627 شکایت خود را ثبت کنند.»

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/24
خیلی مسخرس با این بنزین آشغالی که می دن چه انتظاری دارن ؟؟ من اگه ماشینم فقط بنزین سوپر بخواد تکلیف چیه ؟ سهمیه سوپر دادن که انتظار دارن از کارت استفاده کنیم ؟ باید آزاد سوپر بخرم بعد سهمیه داخل کارت چیکار کنم ؟ راه حل بدن تا مجبور نشیم توی پمپ بنزینا بفروشیم .