موضوعات داغ

پیمان کارگر، مدیر عامل اسبق رنوپارس ایران، مدیر کل اینفینیتی شد؛ از داچیا تا برند لوکس نیسان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
ایرانیان موفق در صنعت خودرو کم تعداد نیستند. از تیونرهای معروف تا طراح‌های مشهور، همیشه پای یک ایرانی در میان است. پیمان کارگر نیز یکی از ایرانیان موفق و فعال در صنعت خودرو است که سابقه انتصاب به عنوان مدیر عامل کنسرسیوم رنو پارس را نیز دارد. مطابق اعلام شرکت نیسان، وی به سمت مدیر کلی اینفینیتی منصوب شد. اینفینیتی زیرشاخه لوکس نیسان است که محصولات آن در بازار آمریکا از اقبال خوبی برخوردار هستند و به طور معمول با برندهای لوکس هوندا و تویوتا، یعنی آکورا و لکسوس رقابت می‌کنند.
از زمانی که پرونده مدیر عامل اسبق رنو نیسان یعنی کارلوس گون رسانه‌ای شد، مدیران ارشد این شرکت به فکر ایجاد تحول در ساختار مدیریتی خود افتادند. حال این رنسانس با انتصاب پیمان کارگر به عنوان رئیس اینفینیتی آغاز شده است. بنابر گفته مدیر ارشد نیسان یعنی Vandenhende، پیمان کارگر یک رهبر اثبات شده جهانی است که حال قرار است در زمین اینفینیتی بازی کرده و این شرکت را به پله‌های بالاتری هدایت کند.
پیمان کارگر حدود 23 سال است که با شرکت چند ملیتی رنو نیسان همکاری می‌کند. وی در این مدت سمت‌های مختلفی را تجربه کرده که عبارت بودند از: مهندسی ، تولید ، مدیریت پروژه ، کیفیت ، فروش ، بازاریابی و توسعه تجارت. فعالیت‌های گسترده او منجر شده تا پیمان کارگر دید گسترده‌ای از دنیای تجارت داشته باشد. او پیش از این سمت، رئیس منطقه آفربقا، خاورمیانه و هند نیسان بود و مسئولیت فعالیت با بیش از هشتاد کشور و بازار مختلف را برعهده داشت.
کارگر در اینفینیتی جایگزین مایک کالرن شد. کالرن حدود دوسال در سمت مدیر عاملی اینفینیتی خدمت کرد و اکنون در دفتر نیسان واقع در یوکوهاما فعالیت می‌کند. پیمان کارگر 53 سال دارد و مدارکی همچون MBA از دانشکده بازرگانی لندن و مهندسی از Institut National des Sciences Appliquees de Lyon در فرانسه را در کارنامه خود دارد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/26
دمش گرم
1399/2/26
درود بر شرفش که نام ایران را به هر اندازه که باشد (هر چند بزرگ، متوسط و یا اندک) بر زبان ها جاری کرده است.
1399/2/26
اینفینیتی ماشین های خوبی میزنه تو آمریکا هم جز پرفروش ترین ماشین هاست
1399/2/26
کاش مدیر رنو می شد تا یه ذره رنو رو درست کنه رنو داره گند میزنه
1399/2/27
نمیدونم کی هستی ولی با اسم من کامنت نذار اتفاقا رنو عملکردش خیلی عالی بوده چون نتجیه این عملکرد میشه در رنو کلیو مگان الپاین و همینطور رنو زوئی دید البته بنده حدس میزنم شما کی هستی شما ژاپنی باز و طرفدار نیسان هستی که تو مطلب مربوط به رنو کلیو هم آمدی بی سند حرف زدی ولی بدون اون شرکتی که داره گند میزنه نیسانه که طبق گفته کارلوس گوسن مدیر اسبق رنو داره ورشکست میشه و داتسون هم که کلا نابود شد که خبرش پریروز پدال گذاشت لامصب تمام پیش بینیهای گوسن یکی یکی داره اتفاق میفته منم شرکت رنو و کلا فرانسویا را بسیار دوست دارم
1399/2/26
دمش گرم ، ما شآلله ، موفق اشه
1399/2/30
مهندس منطقی هم هستا