موضوعات داغ

تیزر تبلیغاتی متفاوت بی ام و X5 پروتکشن؛ وقتی به سمت خودرو شلیک می‌شود! + فیلم

عکس مطلب اول
در عصر تکنولوژی و ارتباطات و با پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی، اگر تبلیغ کننده خوبی باشید می توانید محصولات خود را به راحتی عرضه کنید و اگر در تبلیغات خود به نیاز مشتریان توجه ویژه داشته باشید، آنوقت است که مشتریان برای خرید محصولات شما سرازیر خواهند شد و به بهترین شکل ممکن پذیرای آن خواهند بود. اما شرکت خودروسازی بی ام و در تبلیغ اخیر خود یک کار عجیب انجام داده است و در آن شاهد مسابقه "بی ام و X5 ضدگلوله" با یک گلوله شلیک شده هستیم!.
بی ام و با معرفی یک نسخه جدید زره پوش از خودروی شاسی بلند X5 با نام "پروتکشن VR6"، در حال تعریف یک بازار جدید است و قصد دارد تغییراتی در بازار خودروهای ضدگلوگه ایجاد کند. در تبلیغ این خودرو شاهد شلیک یک گلوله و سپس مسابقه شاسی بلند X5 با آن هستیم که نشان دهنده قابلیت و چابکی این خودرو در عملکرد خواهد بود و سپس با برخورد گلوله به خودرو، صحنه ای از له شدن گلوله را نشان می دهد که اشاره به مقاومت بالای آن در برابر گلوله خواهد داشت.
در واقعیت هیچ خودرویی نیست که بتواند برنده مسابقه با یک گلوله 7.62 میلی متری شلیک شده از یک قبضه اسلحه AK-47 باشد، بویژه خودروی بی ام و X5 که حداکثر سرعت آنان هم بر روی 250 کیلومتر برساعت محدود شده باشد، اما له شدن گوله پس از برخورد با شاسی بلند X5 می تواند نشان از تقویت بدنه و شیشه های اتومبیل در برابر شلیک گلوله باشد.
کسانی که خودروی ضدگلوله "بی ام و X5 پروتکشن VR6" را انتخاب کنند، در مدل M50i یک موتور 4.4 لیتری توربوشارژر دوقلو با نهایت قدرت 523 اسب بخاری بدست خواهند آورد و همچنین بدنه تقویت شده آن امکان تحمل انفجار حداکثر 33 پوند TNT در فاصله نزدیک را خواهد داشت، اما بدنه تقویت شده و افزایش وزن خودرو تاثیر بسیار کمی در عملکرد خودرو گذاشته و همچنان می توانید شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت حدودا 5.9 ثانیه داشته باشید که تنها 1.6 ثانیه از نسخه استاندارد این خودرو ضعیف تر است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/28
ژیان ضد گلوله از این بهتره