موضوعات داغ

اجرای مجدد طرح ترافیک از امروز؛ 29 اردیبهشت ماه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شهریار افندی زاده، مشاورعالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به منظور کنترل آلودگی شهر تهران و همچنین افزایش ترافیک معابر اصلی در محدوده های مرکزی شهر، تردد سنگین وسایل نقلیه موتوری، افزایش تاخیر در ترددها و بروز ترافیک های شدید، افزایش پارک دوبل و همچنین اشباع فضای پارک حاشیه ای به دنبال بازگشایی مشاغل مختلف، اعلام کرد که از روز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه، طرح ترافیک شهر تهران دوباره اجرایی خواهد و لازم است که رانندگان به این موضوع توجه داشته باشند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهریار افندی زاده مشاورعالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه صحبت های خود اعلام کرد: برابر پنجاه و نهمین مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران که با حضور شهردار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، نماینده استاندار تهران و همچنین فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران هفته گذشته برگزار شد و این تصمیم گرفته شد که از روز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه، مرحله اول محدوده های طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا اجرا شود.
پیش از این زمان اجرای طرح از ساعت 6:30 دقیقه صبح تا ساعت 19 بود، اما حالا به ساعت شروع 8 صبح تا ساعت 16 بعد از ظهر کاهش پیدا کرده است و علاوه بر این، از ساعت 14 به بعد هم خروج از محدوده های ذکر شده رایگان خواهد بود. باتوجه به اینکه زمان کار ادارات از ساعت 7 صبح تا ساعت 14 بعد از ظهر است، به همین دلیل سفرهای کاری در این طرح مشمول پرداخت عوارض در محدوده های ذکر شده نخواهد بود.
شهریار افندی زاده، مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین اعلام کرد که برای ساکنین طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا، تخفیفاتی بیشتر از قبل در نظر گرفته شده است و حالا به جای 50 درصد، از تخفیفات 70 درصدی بهره مند خواهند شد.
در پایان لازم به ذکر است که اجرای مجدد طرح ترافیک در حالی اعلام شد که ساعاتی پیش محسنی بندپی، استاندار تهران اعلام کرده بود که تا اطلاع ثانوی طرح ترافیک در شهر تهران اجرا نخواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/29
هم بندپی هم مناف هاشمی هردوتا بچه مازندارنن یکی نیست روشن کنه اینجا استان و شهرستان تهرانه یا استان مازندران و شهرستان ساری؟!؟!؟!؟!؟!